تاریخ : 1398,شنبه 04 آبان13:40
کد خبر : 70305 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

نعل وارونه سیاست اصلاح طلبان!



ناشناس- سیاستمداران اصلاح طلب با نعل وارونه راه رفتند تا مردم را فریب دهند اما خودشان را به اشتباه انداختند و دروغ و فریب، خودشان را باور کردند.

 به یاد داریم در دولت اصلاحات قیمت نفت به بشکه ای 10 دلار کاهش یافت و کار تا جایی پیش رفت که مجبور شدند برای خرید و واردات گندم نفت 10 دلاری را پیش فروش کنند، لذا دولت بعدی تا چند سال درآمد نفتی نداشت. اما با اقدامات صحیح و انقلابی توانست قیمت نفت را تا 140 دلار افزایش دهد و بهترین و بیشترین پروژه های عمرانی سال های دولت و آسایش مردم را رقم بزند.

 اکنون اصلاح طلبان آنقدر به غرب بدهکار هستند که اصلا نفت به فروش نمی رود و کاسه وای چکنم به دست گرفته اند. البته این هم نعل وارونه است، زیرا آنها در راستا و جهت سیاست های غرب حرکت می کنند که اغلب نیز تضادهایی با نظام اسلامی ایجاد می گردد.
اصلاح طلبان در اوج مشکلات اقتصادی سه ماهه آخر سال 96 ناگهان 18 میلیارد دلار از ذخایر ارزی و ده ها تن طلا را از خزانه خارج کردند تا تیر خلاص را به اقتصاد نظام اسلامی وارد کنند، اما رهبر معظم انقلاب و حضور مردم باعث شد تا جهش 18 هزار تومانی قیمت دلار را با هر سختی تحمل کنند تا تظاهرات از پیش برنامه ریزی شده ضد انقلاب در دی ماه نتواند موثر واقع شود و شکست بزرگی نصیب اصلاح طلبانی شود که در راستای سیاست های استکبار گام برداشتند.
نعل وارونه همواره مشاهده می گردد.

برای مثال تصویب لوایح همسو با استکبار که بشدت به اقتصاد و امنیت نظام اسلامی صدماتی وارد می کرد با مخالفت رهبر معظم انقلاب مواجه شد و طی دستوری خواستار تصویب لوایح مشابه داخلی برای مبارزه با فساد و پولشویی شدند تا لوایح استکباری تصویب نشود. لیکن در حال حاضر این اصلاح طلبانند که مدعی تایید لوایح استکباری هستند!

 نعل وارونه در مقابله با مقاومت مردم برای عدم مذاکره در خصوص خلع سلاح قدرت موشکی و حضور سپاه پاسداران در کشورهای اسلامی منطقه برای اخراج استکبار جهانی از کشورهای اسلامی و پیشنهاد برگزاری رفراندوم و تسلیم در برابر سیاست های استکباری مشاهده شد.

  نعل وارونه در اکثریت سیاست های اصلاح طلبان به وضوح ملاحظه می گردد تا در ظاهر همگام با مردم و انقلاب به نظر برسند اما در حقیقت حرکت در راستا و جهت سیاست های استکبار قرار دارند. اینگونه حرکات باعث بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی در زندگی مردم و کند شدن حرکت انقلاب اسلامی شده است که تمام فشارهای مبارزه با نعل وارونه اصلاح طلبان بر دوش سپاه پاسداران و نیروهای ارزشی ایثارگران قرار گرفته است که لازم است حمایت مادی و معنوی مستمر از ایشان در اولویت برنامه ها و سیاست های کلان ضد استکباری نظام اسلامی انجام گیرد.


کد خبرنگار : 20