تاریخ : 1398,دوشنبه 06 آبان17:12
کد خبر : 70306 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

گزارشی از فعالیت موکب ایثارگران شوشتری در مسیر راهپیمایی اربعین


گزارشی از فعالیت موکب ایثارگران شوشتری در مسیر راهپیمایی اربعین

اتباع کشورهای دیگر نیز همه می‌گفتند سلام ما را به حضرت آقا برسانید؛ انگار یک جوری به دنبال حضرت آقا می‌گشتند که ایشان را در پیاده روی اربعین ببینند و همه می‌گفتند: سلام ما را برسانید و بگویید در قلب ما جا دارید و آماده ایم جانمان را فدایتان کنیم...

فاش نیوز -  تابلوهای زیبا بر روی کوله پشتی ها که تمام مسیر چشم ها را خیره می کرد، از این همه اتحاد و علاقه و جالب این بود که اتباع کشورهای دیگر نیز همه می‌گفتند سلام ما را به حضرت آقا برسانید؛ انگار یک جوری به دنبال حضرت آقا می‌گشتند که ایشان را در پیاده روی اربعین ببینند و همه می‌گفتند: سلام ما را برسانید و بگویید در قلب ما جا دارید و آماده ایم جانمان را فدایتان کنیم.

قطعا خدمت در راه حسین (ع)سعادت دنیوی و اخروی را بهمراه دارد..اینجانب از جناب آقایان سوزنگر و خادمی که انصافا مخلصانه در راه خدمت به زوار اباعبدالله همت گماردند و الگویی شایسته برای ما جوانان می باشند کمال تشکر و قدردانی را دارم امیدوارم در پناه حسین(ع) سلامت و تندرست باشید...لبیک یا حسین

حضور سردار "سهراب گیلانی" نماینده محترم مجلس شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و سردار سرتیپ پاسدار "حاج احمد سید الشهدا" فرمانده قرارگاه جنوب با کلاه مشکی و جناب سرهنگ اخلاصی با جفیه سفید در حال خدمت رسانی یک روز در سنگر و امروز در کنار مردم در حال خدمت رسانی هستند.

موکب دارالمومنین شوشتردر کربلای معلی یادمان سردار شهید حاج هادی کجباف

نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی و مسئولین موکب برادر شهیدان "حاج عزیز خادمی" که از اول محرم و صفر در کربلا حضور داشت.

مرد بی ادعای دوران دفاع مقدس و از مسئولین موکب برادر شهیدان "حاج عزیز خادمی" که از اول محرم و صفر در کربلا حضور داشت.

برادر حاج امیر شورعلی، مسئول هیئت زنجیر زنان محبان ثارالله شهرستان شوشتر و برادر شهید عظیم شور علی که همیشه نفر اول هستند در خدمت رسانی.

 
فعالیت های موکب دارالمومنین شوشتر استان خوزستان، یادواره شهید مدافع حرم  سر ادار حاج هادی کجباف در اربعین 98

جای تقدیر و تشکر فراوان دارد از خادمان و خدمتگزاران به زوار اربعین حسینی حاج علی سوزنگر و حاج عزیز خادمی که هردو این بزرگواران از جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند.

سردار سهراب گیلانی نماینده شریف شهرستان شوشتر از جانبازان دوران دفاع مقدس در کنار حاج علی سوزنگر مسول موکب دارالمومنین یادمان شهید مدافع حرم حاج هادی کجباف شهرستان شوشتر در کربلا.

فرماندار محترم شهرستان شوشتر در حال خدمت به زوار حسینی در کربلا.

حاج حسین  کجباف برادر شهید حاج هادی کجباف در حال خدمت با همان چفیه برادر شهیدش.

 اعضا هیات رزمندگان و عاشقان ثارالله شوشتر در حال خدمت رسانی.

مرد بی ادعای دوران دفاع مقدس و از مسولیت اصلئ موکب برادر شهیدان حاج عزیز خادمی که از اول محرم و صفر در کربلا حضور داشت.

گزارش از امین امان الله پور


کد خبرنگار : 23