تاریخ : 1398,یکشنبه 12 آبان14:30
کد خبر : 70433 - سرویس خبری : فیلم

ادای احترام فرماندهان سپاه به شهدای کلیمی


ادای احترام فرماندهان سپاه به شهدای کلیمی

جمعی از فرماندهان منطقه ای سپاه پاسداران با حضور بر سر آرامگاه شهدای یهودی ایران، به ادای احترام و شست و شوی قبور آنان پرداختند.

فاش نیوز -  جمعی از فرماندهان منطقه ای سپاه پاسداران با حضور بر سر آرامگاه شهدای کلیمی(یهودی) ایران، به ادای احترام و شست و شوی قبور آنان پرداختند.

چندی پیش برخی از فرماندهان منطقه ای سپاه پاسداران با حضور بر سر آرامگاه شهدای یهودی ایران، با ادای احترام و و شست و شو قبور این عزیزان، تکی حساب شده به برخی گزافه گوی های صهیونیست های غیر یهود زدند.

در فیلم منتشر شده توسط روابط عمومی سپاه ثارالله، جمعی از فرماندهان سپاه در کنار نشان ستاره داوود(نشانی که به اشتباه صهیونیستی اطلاق شده ولی واقعیت موضوع این است که این نشان از برجسته ترین علامت های یهودی است و ربطی به صهیونیسم جهانی ندارد) در حال گوش دادن به صحبت های یک روحانی یهودی هستند که با زبان عبری و فارسی در حال کتاب خوانی عهد عتیق است(کتابی تقبیح شده توسط صهیونیست ها)!

این فیلم که به صورت گسترده در رسانه های یهودی نیز منتشر شده است، یک سوال را در ذهن بسیاری از مردم یهود تداعی می کند، آیا مشکل ایرانی ها صهیونیسم است یا یهودیان؟

مساله ای که در تل آویو سعی شده به کل یهودیان بسط داده شود، اما بر خلاف آن، یهودیان ایرانی در کشورمان دارای احترام و آزادی هستند.


منبع : دفاع پرس