تاریخ : 1398,یکشنبه 12 آبان16:59
کد خبر : 70480 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

از سکوتت استفاده کرده اند!



حسن حسینایی فرزند شهید - درود به ارواح طیبه شهدا و روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه و حکیم حضرت امام خامنه ای مدالظله العالی.

 سکوت امثال ما ایثارگران در این مواقع فقط برای این است که کسانی سوء استفاده نکنند و از آب گل آلود ماهی نگیرند تا بلوا وآشوب بپا کنند، وگرنه فرزند شهید را چه به ترس که از ریشه دلاورمردانی است که مرگ را به بازی گرفتند و از توپ و تانک و بعثی های همچون داعش نترسیدند.

ثروت و قدرت و زرق برق دنیای فانی باشد برای دنیاپرستان. آنان که برای گرفتن یک پستِ درِپیت، تا کمر در مقابل مافوق نالایق خم می شوند و فقط و فقط به فکر منفعت طلبی خود و اطرافیانشان هستند و کاری به انقلاب و نظام ندارند.

دوست عزیز، اگر برای مقام و پول و موقعیت درگیر می شدی می گفتیم تقصیر از توست، اما اگر فردی بی لیاقت و پررو بصورت علنی به شهدا و رهبری توهین می کند واجب است در مقابلش مردانه بایستی.

 قصد فرافکنی ندارم اما همین که کسی جرات کرده مقابلت حرف توهین به شهدا را به زبان آورده، حتما ضعفی در شما دیده. باید از همان اولِ خدمت، خط قرمزت شهدا و رهبری می بودند تا هیچ کس جرات توهین به آنها را نداشته باشد. ما ایثارگران مظلوم که دنیا را به دنیاپرستان واگذار کردیم ازترس اینکه ما را به زیاده خواهی و بیت المال خواری متهم نکنند همیشه سکوت کرده ایم، اما اینکه به شهدا و رهبری توهین کنند در کَتِمان نمی رود، حال می خواهد همکار باشد یا مدیرکل، وزیر و یا وکیل!

در مقابل آنها همچون کوه باش همچون شجاعت شهدا و جانبازان. از بقیه ایثارگران مجموعه خود کمک بگیر، یعنی یک ایثارگر پُر دل و جرات نبود برای حمایتت؟ یعنی همان ها که در ادارات اولین کلام سخنرانیشان ارواح طیبه شهداست، همه ریا بوده؟ بنیاد شهید که فی الحال ارگانی فرسایشی و فرمایشی شده است و توان اداره خود و جامعه هدفش را ندارد. از طریق دفتر نهاد رهبری در وزارت خانه اقدام کنید.

افسوس که نان پخته خامان دارند*

اسباب تمام ناتمامان دارند *

آنان که به بندگی نمی ارزیدند *

امروز کنیزان و غلامان دارند.

وصف حال بعضی مسئولان که بر صندلی حاصل از خون شهدا نشسته اند و فکر می کنند از لیاقت بی حدشان است که مدیر هستند، لیکن هرکی نداند کارکنان ادارات و نهادها که می دانند چه خبر است و برای یک پست و ریاست طلبی چه کارهایی که نمی کنند.

برای مقام حریّت شان را می دهند، اما افسوس و صد افسوس ...


کد خبرنگار : 20