تاریخ : 1398,دوشنبه 13 آبان14:44
کد خبر : 70485 - سرویس خبری : اخبار

برپایی «عصر خاطره» در موزه دفاع مقدس



«عصر خاطره» در حوزه دفاع مقدس، با محوریت «خاطرات شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان» روز سه‌شنبه چهاردهم آبان 1398 در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با همکاری اداره کل بنیاد حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران به منظور ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و ارج نهادن به مقام سلحشوران کشور با همکاری و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی به صورت ماهانه جلساتی را با عنوان «عصر خاطره» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌کند.

این برنامه مروری بر خاطرات شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان است. «عصر خاطره» با هدف زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و شجاعت، ایستادگی، مقاومت و مردانگی رزمندگان، آزادگان، جانبازان در دوران دفاع مقدس برپا می‌شود. رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره برپایی جلسات عصر خاطره نیز فرموده اند، صمیمانه و از ته دل از کسانی که شب خاطره، ماجرای خاطره‌نویسی، ماجرای خاطره‌گویی و جریان احیای حوادث دوران دفاع مقدس را زنده نگه داشته‌اند؛ تشکر می‌کنم کارشان بسیار کار بزرگی است.

«عصر خاطره» در حوزه دفاع مقدس، با محوریت «خاطرات شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان» روز سه شنبه 14 آبان 1398 ساعت 15 در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.


منبع : دفاع پرس