تاریخ : 1398,شنبه 18 آبان18:09
کد خبر : 70551 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

انگار مرا شیمیایی نمی دانند!



میرزامهدی - من جانباز 35 درصد بسیج هستم که 5 سال نیز به صورت بسیجی جبهه بودم ... مدت سربازی مرا بعد از جنگ سپاه کسر خدمت داد... درصد جانبازی ام از سال 1368 تا کنون ثابت مانده. چند بار کمیسیون پزشکی بنیاد رفتم و آخرین بار در سال 88 که علیرغم آن که برای مجروحیت جدید شیمیایی بیمارستان بقیه الله رفتم و اثبات شد که از ناحیه چشم و ریه شیمیایی شده ام. به جای افزایش درصد فقط برای دارو و درمان شیمیایی بودنم را تایید کرد کمیسیون و درصدی اضافه نکردند.

از سال 68 تا سال 80 در شرکت خصوصی کار می کردم و چندین بار به بنیاد مراجعه کردم برای حالت اشتغال و یا مستمری که موافقت نکردند... در سال 79 در کمیسیون حالت اشتغال شرکت کردم و رای کمیسیون ازکارافتادگی را گرفتم و بعد از چند ماه به من حقوق داد بنیاد... شرکت خصوصی که در آن کار می کردم در سال81 منحل شد و من بیکار. در سال 81 در شرکت توانیر به صورت قراردادی و با بیمه تامین اجتماعی استخدام شدم. در سال 82 بنیاد حقوقم را قطع کرد و دیگر پرداخت نکرد.

 هرچی رفتم بنیاد گفتند چون در شرکت دولتی شاغلی حقوق حالت اشتغالت را قطع کردیم. درحالیکه بنیاد حقوق دوستان و همکاران جانبازم را قطع نکرده بود... و الان سال هاست پیگیری می کنم جوابی نمی دهند. حتی حقوق سربازی را هم نمی دهند.

 جالبه ابنکه کارمندان بنیاد خودشان هم حقوق حالت اشتغال می گیرند و هم حقوق از بنیاد... مگه بنیاد خصوصی... اگر خصوصی است بودجه آن از کجا تامین می شود... در سال 97 به دلیل نارسایی جسمی مجبور به بازنشستگی با حقوق اندک شدم... برای احقاق حقم به کجا باید مراجعه کنم.


بیمارستان ساسان و بقیت الله رفتم... از ریه اسپیرومتری و عکس انداختن و آقای دکتر قانعی آسیب شیمیایی به چشم و ریه تایید کردند. به بنیاد نیز نامه دادند اما بنیاد به جای اضافه کردن درصد... مجروحیت شیمیایی مرا تقسیم کرد تو سایر مجروحیت ها.

ممنون


کد خبرنگار : 20