تاریخ : 1398,یکشنبه 19 آبان18:29
کد خبر : 70571 - سرویس خبری : استان ها

اعزام جانبازان بیمارستان میلاد شهریار به مشهد



رییس بیمارستان میلاد شهریار از اعزام جانبازان بیمارستان میلاد شهریار به اردوی سیاحتی و زیارتی شهر مشهد مقدس خبر داد.

 

اعزام جانبازان بیمارستان میلاد شهریار به مشهد مقدس

  پژمان آقایی با اشاره به اعزام جانبازان بیمارستان میلاد شهریار به اردوی مشهد گفت: تیم اعزامی به این اردو مجموعاً 80 نفر است که شامل جانبازان، پزشک و عوامل درمانی، روانشناس، کادر حفاظتی و نیروهای خدماتی است که 40 نفر از این عزیزان روز جاری شنبه 18 آبان ماه به این سفر اعزام شدند و گروه 40 نفره دوم نیز فردا عازم این اردو هستند و این سفر تا روز 22 آبان ادامه می‌یابد.
وی افزود: موضوع تفریح درمانی همواره از اولویت‌های درمانی ما در بیمارستان بوده است و در این راه از اسپانسرهای مختلفی هم کمک گرفته‌ایم و توانسته‌ایم اعزام‌هایی به شهرهای کیش، شیراز، مشهد، رامسر و راهیان نور غرب داشته باشیم که بعضی از این اعزام‌ها در چندین نوبت صورت گرفته است و تجربیات خوبی در مورد این اردوها به دست آورده‌ایم.

رییس بیمارستان میلاد شهریار با اشاره به کمک گرفتن از اسپانسرها برای اعزام به اردوی اخیر جانبازان به مشهد گفت: برای این اردو از کمک‌های سپاه، نیروی هوافضای سپاه برای تأمین هواپیما، مدیریت اوقاف شهرستان شهریار و شهرداری شهریار برای ترانسفر جانبازان از بیمارستان به فرودگاه استفاده کرده‌ایم.

آقایی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی نیز برای تأمین غذای حضرتی برای جانبازان، تدارک آمبولانس در محل استقرار جانبازان و هماهنگی استفاده جانبازان از استخر با ما همکاری می‌کند.

وی در خصوص برنامه‌های جانبازان در اردوی مشهد گفت: چندین نوبت زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) برای این عزیزان با شرایط اختصاصی در نظر گرفته شده است. یک روحانی که خود ایشان نیز از جانبازان هستند به‌صورت داوطلب در کنار جانبازان حضور دارند تا در کارهای زیارت و فعالیت‌های فرهنگی به آن‌ها کمک کنند.

 


منبع : ایثار