تاریخ : 1398,چهارشنبه 22 آبان15:25
کد خبر : 70617 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

اشکال جایگزینی فرزندان چیست آقای زنگنه!؟



علی س- از آنجایی که به واسطه مجروحیت از ناحیه اعصاب و روان و چندین ترومای دیگه نتونستم بعد از ۲۸سال خدمت در وزارت نفت ادامه بدم و بازنشست شدم.

 الان که پسرم از دانشگاه فارغ التحصیل شده و بعد ۳۶ سال به بنیاد رفتم و با کانون بازنشستگان هماهنگ کردم برای به خدمت گیری فرزندان بازنشسته با امتیاز جانبازی و ایثارگری در ۸ سال دفاع مقدس پاسخ اینطور میدن که وزیر آقای زنگنه نمی پذیره که با خانواده شهید و جانباز و حتی بازنشستگان همکاری کنه و سهمیه اختصاص نمیده!

 تا اونجایی که من اطلاع دارم از زمان تاسیس این شرکت رسم و قانون اون براین بود که یکی از فرزندان شاغل رو به استخدام درمی آوردند. حالا چه شده که زنگنه نمی پذیره فقط خدا اعلمه.

 مگر نبایست به حرف دل ما هم که ۸ سال دفاع از ناموس زنگنه ها کردیم گوش کنه اون که کل این مملکت دستشه مبادا مثل الباقی به انحراف برن و تو عراق با سنگ و گوجه و فحش به استقبالش برن. تمام مردم خوزستان ولرستان رو به خاطر سهل انگاری خونه خراب کرد کم بوده؟ بسی جای تامل داره به خاطر چه چیزی جون مردم رو به خطر میندازه؟ اگر دلار باشه که توسط کانتینر برمیگردن اروپا و سرمایه گذاری میکنن.

تا کی؟ چرا من باید بچه ام به خاطر نداشتن شاید چند برگ از همون میلیون برگی که میره بیرون، اقدام به خودکشی کنه؟ سزاوار این هستیم؟ والا خجالت داره برای مسئولان وقت دولت امید.. امیدبه کجا؟ به بهشت؟!!!

بفرمایند خود روحانی و برادرش برن بهشت تدبیر و امیدشون بسه دیگه تو را به خدا!


کد خبرنگار : 20