تاریخ : 1398,دوشنبه 04 آذر15:30
کد خبر : 70664 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

مذاکره و مقاومت با هم جمع نمی شود!


مذاکره و مقاومت با هم جمع نمی شود!

استکبار و دیکتاتوری قدرتش را با زورگوئی و جنایت و حیله گری به دست می آورد نه با مذاکره و توافق.

احمدرضا بهمنیار

احمدرضا بهمنیار - دشمنان ایران بعد از اینکه پی بردند خون شهدای ما از خودِ شهدا برای آنها خطرناک تر است به فکر مذاکره با ایران افتادند چون این خون ها بود که باعث تکثیر تفکرِ فرهنگ انقلابی مردم ایران و افزایش روحیه و مقاومت مقدس آنها می شد و همین تفکر انقلابی مردم ایران است که از همه بمب های اتمی برای آمریکائیان خطرناکتر است. آنها می دانند طرفشان در ایران چه کسانی هستند، چه می خواهند و چگونه به آن می رسند. آنها اول انقلاب اسلامی را خیال می کردند بعد از مدتی باورش کردند و حالا زمانش است که مغلوبش شوند.

 استکبار و دیکتاتوری قدرتش را با زورگوئی و جنایت و حیله گری به دست می آورد نه با مذاکره و توافق. آمریکائی ها پیام مذاکره و رابطه از طرف هر دولت و جریانی را نشانه ضعف و ناتوانی طرف مقابل می دانند. مسئولان دولت روحانی باید بپذیرند که مذاکره و رابطه با آمریکا با پیشرفت ایران در یک جا نمی گنجد. مذاکره با آمریکا و کشورهای متخاصم با استقلال ایران جور در نمی آید. سربلندی مردم ایران بی تردید از گذر مقاومت رقم خواهد خورد نه مذاکره و توافق. این دولتیان بهتر است سنت و امتحان پس داده اعتماد به اروپا و آمریکا را زنده نکنند و قبل از اینکه انگلیس و فرانسه از برجام خارج شوند، برجام را آتش بزنند؛ چرا که ملت ایران راهی دراز را پیموده اند تا انقلاب اسلامی را از پرتگاه های خطرناک به اینجا رسانده اند و اینک ما در برهه ای حساس در این مبارزه قرار گرفته ایم و این پایان کار ماست که کار ما را دارای ارزش می کند. ما نباید گیج و مَنگ و کور مال کورمال به دنبال دستورات آنها باشیم یا بازیچه آنها قرار بگیریم.

 آمریکائیان از فکر، توان و اعتقادات مردم انقلابی ایران وحشت دارند؛ به این خاطر که خودشان، افکارشان و اعتقاداتشان پوشالی است. پس این طبیعی است که روی ترس خود از ایران نام نگرانی از ساختن بمب اتم، امنیت جهانی، حقوق بشر و تنش زدائی و ... بگذارند. آمریکائیان از بمب اتم نمی ترسند؛ آنها از ارزش های انقلاب اسلامی می ترسند. این ارزش ها اینقدر محبوب اند که به قلوب مردمان منطقه راه باز کرده، به افکار آنها نفوذ کرده و با فطرت آنها ارتباط گرفته و دیر نباشد که نظام استکباری را از بین خواهد برد. این ارزش ها حتی قلوب آزادی خواهان و عدالت طلبان و ستم دیدگان جهان را نیز تحت تاثیر قرار داده است و هر اندازه که ملت ایران در نیل به اهداف انقلابی خود با ملت های دیگر جهان وجه اشتراک دارند به همان نسبت استقبال از این انقلاب در بین ملت های منطقه و جهان گسترده تر بوده است، خوشبختانه اتهامات دولت کثیف آمریکا علیه مردم ایران و متحدانش دیگر نمی تواند موجب تشکیک و تردید مردم جهان شود. امثال دولت آمریکا و اسرائیل و سعودی ها و پس مانده های آنها اگر ما را متهم نکنند آن وقت باید به حقانیت راهمان شک کنیم.

 این انقلاب به خواست خداوند در این نقطه از زمین شکل گرفت تا جمهوری اسلامی ایران قبله گاه آزادی خواهان و عدالت طلبان و مستضعفان جهان باشد. امروز وظیفه سنگینی از جانب خداوند به مردم ایران محول شده است و آن حفاظت از بزرگترین و با شکوهترین انقلابی است که از اسلام ناب سرچشمه گرفته و به سرانجام رسیده تا در چشم مسلمانان و مستضعفان جهان نشانی باشد از بزرگی خالق جهان؛ اما بزرگی آن زمانی ارزشمند و خیره کننده است که برای خدا و در راه اهداف اسلام و هدایت انسان ها و نابودی ظالمان و حمایت از مظلومان باشد تا طرفدارانش روز به روز بیشتر شوند و در جای جای جهان تکرار شود و کوچکی آن زمانی آشکار خواهد شد که انقلاب به انحراف کشیده شود و ارزش های انقلاب به فراموشی سپرده شود؛ مسئولانی سر کار بیایند که حرف حق را افراطی بخوانند، زورگوئی را تمدن جهانی بنامند، کربلا را درس مذاکره بدانند و خداوند را از ‏محاسبات سیاسی خود کنار بگذارند و شش سال تسلیم و ذلت پذیری به چند کشور زورگو و چپاولگر را تنش زدائی بنامند. این انقلاب به خواست و اراده مومن مردم ایران شکل گرفته و تنها اگر در راه خدا باشد ارزشمند است؛ وگرنه به هیچ نمی ارزد. پس چه باک از روزی که در آینده مومنانی دیگر ویرانه های تفکر دولت روحانی را به عبرتی بزرگ برای مردم ایران تبدیل کنند.


کد خبرنگار : 23