تاریخ : 1398,یکشنبه 03 آذر19:26
کد خبر : 70707 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

سهمیه ویژه بنزین جانبازان(۲)

نامه‌ بنزینی فراکسیون‌ ایثارگران‌ به روحانی برای سهمیه جانبازان


نامه‌ بنزینی فراکسیون‌ ایثارگران‌ به روحانی برای سهمیه جانبازان

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تهیه و تنظیم نامه ای به رئیس جمهور برای اختصاص سهمیه بنزین به جانبازان در آینده نزدیک خبر داد...

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تهیه و تنظیم نامه ای به رئیس جمهور برای اختصاص سهمیه بنزین به جانبازان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در خانه ملت، با انتقاد از اقدام شتاب‌زده دولت در سهمیه بندی بنزین، گرانی سوخت را بحران‌زا در جامعه دانست و اظهار داشت:

یکی از بحران های کنونی جامعه ما است که با افزایش قیمت بنزین در حال حاضر رخ داده است. توقع ما این است که دولت و بنیاد شهید در رابطه با جانبازان فکری بکنند؛ چراکه اصولا حقوق جانبازان و قطع نخاعی ها بسیار پایین است و با وضعیتی که در خانه و بیرون از آن دارند، باید سهمیه بنزین متناسب با مصرف آنان در نظر گرفته شود.

سخنگوی فراکسیون قضایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت در خصوص ایثارگران و به خصوص جانبازان و معلولان در شرایط جدید سهمیه بندی بنزین باید تدبیری بیندیشد و افزایش حقوق این قشر یا اختصاص سهمیه می تواند از جمله این تدابیر برای مقابله با شرایط کنونی باشد.

نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در خانه ملت خاطرنشان کرد: دولت به خاطر اینکه موضوع سهمیه بندی را شتابزده انجام داد، به این خاطر هنوز در وضعیت مناسبی برای تصمیم گیری در مورد اقشار مختلف آسیب پذیر جامعه، از جمله ایثارگران نیست. به نظر من مسئولان دولت باید با برگزاری جلسات، چالش های موجود در خصوص قشر ضعیف جامعه و به خصوص ایثارگر را شناسایی و برطرف کند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در پایان تاکید کرد: در نشست آینده فراکسیون ایثارگران قرار است در خصوص اختصاص سهمیه بنزین به جانبازان نامه ای تنظیم و برای رئیس جمهور ارسال شود.

*** معرفی


کد خبرنگار : 23