تاریخ : 1398,چهارشنبه 29 آبان14:30
کد خبر : 70727 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نماینده مجلس خبر داد:

سهمیه ویژه بنزین برای جانبازان و معلولان درنظر گرفته شده است


سهمیه ویژه بنزین برای جانبازان و معلولان درنظر گرفته شده است

یک عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم از تمهیدات دولت برای اختصاص سهمیه بنزین به جانبازان حرکتی و معلولین در آینده نزدیک خبر داد.

فاش نیوز -  یک عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم از تمهیدات دولت برای اختصاص سهمیه بنزین به جانبازان حرکتی و معلولین در آینده نزدیک خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که طبق اطلاعات دریافتی، دولت برای قشر جانبازان و معلولان تمهیدانی برای اختصاص سهمیه ویژه در نظر گرفته است که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد اظهار داشت: با توجه به سهمیه بندی بنزین، دولت برای جانبازان حرکتی و معلولانی که تحرک ندارند و مجبورند از ویلچر و به تبع آن خودرو استفاده کنند، سهمیه ای لحاظ کرده است که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

 وی افزود: دولت در این خصوص تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است و طبق اطلاعات دریافتی در آینده نزدیک جزئیات آن به اطلاع خواهد رسید.

 عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در ادامه متذکر شد: متاسفانه در برخی از موارد دولت تصمیمات عجیب و غریبی می گیرد که نمی توان روی آن حساب کرد؛ اما آن چیزی که تا اینجا من مطلع شده ام این است که برای معلولین و جانبازان حرکتی که از خودرو استفاده می کنند، در بحث سهمیه بندی بنزین تمهیدات لازم از طریق سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران دیده شده است.

 ابوترابی عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان خاطرنشان کرد: البته این را باید عرض کنم که بهزیستی و بنیاد شهید اسامی افراد واجد شرایط برای دریافت سهمیه بنزین را دارند و بر اساس آن عمل خواهند کرد.

** مهرنوش یاسری


کد خبرنگار : 20