تاریخ : 1398,سه شنبه 28 آبان15:33
کد خبر : 70729 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

سهمیه ویژه بنزین جانبازان(۳)

باید برای جانبازان و معلولان سهمیه بنزین خاص اختصاص یابد


باید برای جانبازان و معلولان سهمیه بنزین خاص اختصاص یابد

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس خواستار برطرف کردن نواقص طرح سهمیه بندی بنزین برای اختصاص سهمیه ویژه به جانبازان و معلولان حرکتی شد...

فاش نیوز -  سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس خواستار برطرف کردن نواقص طرح سهمیه بندی بنزین برای اختصاص سهمیه ویژه به جانبازان و معلولان حرکتی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، علی اکبر کریمی، نماینده ایثارگر مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم شتابزده دولت در اعلام سهمیه بندی بنزین و عدم لحاظ جانبازان حرکتی و معلولان اظهار داشت: با عنایت به اینکه طرح سهمیه بندی بنزین، ایرادات بسیاری دارد و طبق فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، مسئولان موظفند که دقت کرده و مشکلات اجرایی این طرح را برای کاهش مشکلات و دغدغه های مردم کم کنند، یکی از این دغدغه ها که به ما به عنوان نمایندگان ملت منعکس شده است، بحث عدم پیش بینی سهمیه بنزین برای عزیزان ایثارگر است.

  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم در ادامه یادآور شد: همانطور که مطلع هستید برای اقشاری از جامعه مانند معلولان و جانبازان حرکتی که به لحاظ وضعیت خاص خود، مجبور به استفاده از خودروی شخصی حتی در مسافت های کوتاه هستند، پیشنهاد ما به دولت این است که برای جانبازان و معلولان سهمیه خاص پیش بینی شود.

 کریمی تاکید کرد: در جلسات آینده فراکسیون ایثارگران که با برخی از مسئولان دولتی برگزار خواهد شد، این پیشنهاد را منعکس و دنبال خواهیم کرد تا عزیزان جانباز و به خصوص آنهایی که دارای محدودیت حرکت هستند، بتوانند از این سهمیه استفاده کنند.

 سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس دهم با یادآوری این موضوع که قبلا" هم در مورد سهمیه بندی، برای جانبازان امکاناتی پیش بینی شده بود، خاطرنشان کرد: متاسفانه چون طرح افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین به طور جامع از سوی دولت دیده نشده است، بسیاری از مسائل در آن مغفول مانده است و بایستی تاکید و یادآوری شود تا مسئولان ذیربط مشکلات و نواقص آن را برطرف کنند.

***یاسری


کد خبرنگار : 20