تاریخ : 1398,چهارشنبه 29 آبان19:07
کد خبر : 70757 - سرویس خبری : ورزشی

تحرک و پویایی جانبازان به زندگی جوانان امید می‌دهد



تحرک و پویایی جانبازان به زندگی جوانان امید می‌دهد
 

 معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی جانبازان به زندگی جوانان، معنا و امید به زندگی و به مسئولان اعتماد و اقتدار می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی گلبال و شنای جانبازان بصیر که در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: یکی از رویکردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که برنامه‌های فرهنگی با مشارکت ایثارگران و با تعامل و حمایت دستگاه‌های مختلف فرهنگی اجرایی شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: اجرای مسابقات و برنامه‌های فرهنگی توسط جانبازان بصیر در حقیقت به انتظار چندین ساله پایان داد و جانبازان نشان دادند در صحنه نقش‌آفرینی و ایجاد تأثیرات فرهنگی می‌توانند به شایستگی برنامه‌های خود را مدیریت کنند.
وی ضمن تشکر ویژه از جانبازان که توانستند با همت خود مسابقاتی در سطح ملی برگزار کنند، گفت: جانبازان خانه نور با مشارکت ارزشمند خود در حقیقت توانستند الگوی جدید و مطلوبی از برنامه‌ریزی و اجرای تعاملی برنامه‌ها را ارائه دهند.

حجت الاسلام کاویانی راد ضمن تأکید بر اهمیت و نقش معنا در زندگی انسان گفت: جانبازان عزیز به منزله معنا برای ساختار نظام در تولید سرمایه‌های اجتماعی و معنوی نقش آفرینی می‌کنند و فعالیت‌های اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و علمی جانبازان نشان داده است که این عزیزان نمونه‌ای بی بدیل از معنا و امید به زندگی هستند که باید الگوی آحاد مردم قرار بگیرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از نیروی زمینی ارتش و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های ورزشی آن هم از سوی جانبازان بصیر در حقیقت یک حرکت جهادی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد آتش به اختیار بودن جوانان است.

گفتنی است، ششمین دوره مسابقات گلبال و شنای جانبازان کشور که در سالن مهران و در استخر مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد برگزار شد با معرفی تیم‌های قهرمان در گلبال و نفرات برتر در شنا به کار خود پایان داد.

 


منبع : آریا