تاریخ : 1398,شنبه 02 آذر17:17
کد خبر : 70858 - سرویس خبری : استان ها

پاسداشت شهید امنیت وطن «سرگرد ایرج جواهری»



در هفته بسیج

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه از دیدار مسئولان حوزوی استان با خانواده شهید امنیت وطن «سرگرد ایرج جواهری» و گلباران محل شهادت این شهید عزیز در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش مرکز کرمانشاه، حجت الاسلام جلال قربانی معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: اگر بخواهیم «بسیج» را در یک کلمه معنا کنیم، یعنی داشتن بصیرت و پا به رکاب بودن ولایت خواهد بود.

پاسداشت شهید امنیت وطن «سرگرد ایرج جواهری»

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه با بیان اینکه شهدای امنیت وطن برای حفظ آرامش و جلوگیری از اخلال در نظم جامعه، روحیۀ بسیجی را معنا کردند، افزود: سلحشورانی که در برابر اشرار سینه سپر کردند و نگذاشتند اغتشاشگران، دستورات اجانب را در ایران اسلامی پیاده کنند، حقیقتا سربازان واقعی ولایت بودند.

وی با اشاره به اینکه ما در هفته بسیج چندین برنامه در دستور کار داریم که نخست دیدار با خانواده شهید امنیت وطن سرگرد ایرج جواهری و گلباران محل شهادت این شهید عزیز است، اظهار کرد: این افسر بسیجی با نثار خون خود در راه امنیت و آسایش کشور با اجرای فرمان رهبری فرزانه امنیت پایدار را به شهر‌ها برگرداند.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه در هفته بسیج برنامه‌های نشست بصیرتی و تحلیل‌های سیاسی برای طلاب مدرسه نسبت به اوضاع فعلی کشور برگزار می‌شود، حضور تحلیل گران مجرب سیاسی و برگزاری تریبون آزاد را از دیگر برنامه‌های مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه اعلام کرد.

منبع : خبرگزاری صدا وسیما