تاریخ : 1398,یکشنبه 03 آذر14:09
کد خبر : 70885 - سرویس خبری : سینما

فروش ۶۵۰ میلیونی فیلم «منطقه پرواز ممنوع»



«حامد بامروت‌نژاد» تهیه کننده فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، از اکران این اثر تحسین شده سینمایی در شهرستان‌های فاقد سینما خبر داد و اظهار داشت: ما همزمان با اکران این فیلم در سینماها، به‌طور همزمان آن‌را در شهر‌های بدون سینما نیز اکران می‌کنیم.

اکران «منطقه پرواز ممنوع» در شهر‌های فاقد سینما

وی درخصوص مراکز اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در شهرستان‌های بدون سینما عنوان کرد: اکران‌های این فیلم در شهر‌های فاقد سینما توسط سینماسیار‌ها، فضا‌های مردمی و شبکه پخش جشنواره عمار اکران می‌شود که ان‌شاالله این روند پرقدرت تداوم خواهد داشت.

فروش 650 میلیونی «منطقه پرواز ممنوع»/ اکران تا عید نوروز ادامه دارد

تهیه کننده فیلم «منطقه پرواز ممنوع» عنوان کرد: اطلاعات شهر‌های اکران کننده این فیلم در سایت eitaa.com/ammaryar_ir قابل ملاحظه است و علاقمندانی که درخواست اکران دارند، می‌توانند از طریق سایت مذکور  اقدام کنند. 

 ۲۵ هزار مخاطب در ۲۲۵ اکران برای فیلم «منطقه پرواز ممنوع»

بامروت‌نژاد با بیان اینکه فیلم «منطقه پرواز ممنوع» تاکنون ۲۲۵ اکران مردمی داشته است، اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده تا روز گذشته بالغ بر ۲۵ هزار نفر این فیلم را از طریق اکران‌های مردمی تماشا کرده‌اند؛ البته این اکران‌ها ادامه خواهد داشت. به‌عنوان مثال روز‌های آینده در میاندوآب و سپس در نقده اکران خواهیم داشت و این اکران‌ها ادامه خواهد داشت.

ادامه اکران «منطقه پرواز ممنوع» تا عید نوروز

وی درباره زمان اکران‌های مردمی فیلم «منطقه پرواز ممنوع» گفت: قصد داریم تا زمانی که درخواست اکران از سوی مردم برای این فیلم وجود داشته باشد، ما زمینه آن را ایجاد کنیم و کار را ادامه دهیم. پیش‌بینی ما این است که تا عید نوروز اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» را در شبکه‌های مردمی نمایش ادامه داشته باشد.

فروش 650 میلیونی «منطقه پرواز ممنوع»/ اکران تا عید نوروز ادامه دارد

۶۵۰ میلیون فروش برای فیلم «منطقه پرواز ممنوع»

تهیه کننده فیلم «منطقه پرواز ممنوع» از فروش ۶۵۰ میلیونی این اثر سینمایی خبر داد و عنوان کرد: فروش ما در سیستم مردمی طبق آخرین بررسی‌ها بیش از ۱۰۰ میلیون در شهر‌های فاقد سینما و ۵۵۰ میلیون در سینماتیکت است که در مجموع این فیلک ۶۵۰ میلیون فروش داشته است. 

آغاز سرگروهی «منطقه پرواز ممنوع» در سینما‌های کشور

بامروت‌نژاد درخصوص ادامه زمان اکران «منطقه پرواز ممنوع» در سینما‌های کشور گفت: با توجه به اتفاقات اخیری که در کشور رخ داد، سرگروهی فیلم «منطقه پرواز ممنوع» از چهارشنبه هفته‎جاری محاسبه خواهد شد؛ به‌طور معمول سه هفته سرگروهی برای فیلم وجود دارد و اگر کف فروش برای فیلم وجود داشته باشد، تا هفت هفته این اکران ادامه دارد و احتمالاً ما تا شش هفته آینده شاهد اکران «منطقه پرواز ممنوع» در سینما‌ها باشیم.

 


منبع : دفاع پرس