تاریخ : 1398,یکشنبه 03 آذر15:26
کد خبر : 70892 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

صدمه های سوء مدیریت، عمدی یا سهوی!؟



 طی 6 سال گذشته صدمات بسیار زیادی به اقتصاد و معیشت مردم وارد شده است که مطابق نظریه کارشناسان بطور کلی سوء مدیریت و بی کفایتی مسئولان مربوط علت تمامی صدمات بوده است. آیا وقت آن نرسیده که کارشناسان درخصوص عمدی یا غیر عمدی بودن صدمات وارده توسط مدیریت مربوط بررسی شود؟ چطور امکان دارد در مقطع شش سال تمام تصمیمات بر علیه حکومت اسلامی و نیروهای ارزشی و تقویت جبهه دشمنان اسلام صورت بگیرد و کارشناسان و دلسوزان فقط هشدار بدهند که تصمیمات اتخاذ شده اشتباه و بر علیه نظام اسلامی و منافع ملی هستند؟

به طور طبیعی هر انسانی در مقابل اعمالش مسئول و پاسخگو میباشد مگر اینکه مجنون و محجور باشد اما پس از ارتکاب هر اشتباه توجیهی ارائه شده که اغلب توهین به شعور مردم و گاهی حمله به کارشناسان خبره بوده فلذا لازم است به سرعت جلوی ضرر بیشتر کشور و منافع ملی گرفته شود تا بیشتر از این کشور و منافع ملی قربانی اینچنین تصمیمات عجیب و بر علیه منافع ملی و نظام اسلامی گرفته شود.

برای هر وجب از خاک کشور و حفظ نظم و امنیت شهیدانی تقدیم شده تا دشمن بداند امنیت مردم از نان شب واجب تر است و چنانچه لازم باشد در مقابل هجمه های دشمن با چنگ و دندان امنیت ملی را حفظ خواهیم کرد.

امیدواریم مسئولان ذیربط از حوادث بنزینی اخیر درس مناسبی گرفته باشند زیرا تکرار اینگونه اشتباهات فاحش و غیر قابل توجیه که باعث شهادت بهترین فرزندان اسلام و مردم شود یا موجب خوشحالی و هیجان دشمن شود به هیچ وجه قابل تحمل نخواهد بود.


کد خبرنگار : 20