تاریخ : 1398,سه شنبه 05 آذر14:32
کد خبر : 70897 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس خبر داد:

ارائه طرح اختصاص بنزین جانبازان به دولت و مجلس


ارائه طرح اختصاص بنزین جانبازان به دولت و مجلس

در این نامه از دولت خواسته شده است تا تهیه بنزین برای جانبازان به خصوص آنهایی که مشکلات حرکتی دارند اختصاص داده شود.

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تهیه طرحی برای اختصاص سهمیه بنزین به ایثارگران و ارائه آن برای اعلام وصول به هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز،  حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در خانه ملت در توضیح ارائه نامه فراکسیون ایثارگران برای اختصاص سهمیه بنزین به جانبازان یادآور شد:
در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نامه‌ای که از سوی فراکسیون ایثارگران در خصوص اختصاص سهمیه بنزین به ایثارگران تهیه شده است به هیئت رئیسه مجلس و نماینده دولت ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: در این نامه از دولت خواسته شده است تا تهیه بنزین برای جانبازان به خصوص آنهایی که مشکلات حرکتی دارند اختصاص داده شود.

نوروزی با بیان برخی از مشکلات جامعه ایثارگری و بخصوص جانبازان حرکتی، لزوم توجه دولت به یادگاران ایثار و شهادت را متذکر شد و افزود: اختصاص سهمیه ویژه به جانبازان حرکتی در شرایطی که قشر ایثارگر با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند کمترین کاری است که دولت می‌تواند برای یادگاران دوران ایثار و شهادت و مدافعان وطن در شرایط فعلی انجام دهد.

 رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در بخش دیگری از سخنان خود به ارسال نامه‌ای برای رئیس جمهور در خصوص طرح اختصاص یک مقطع تحصیلی به ایثارگران اشاره کرد و اظهار داشت: در این نامه در خصوص ایثارگرانی که دارای دکتری هیئت های علمی هستند، از رئیس دولت دوازدهم خواسته شده است که ضمن موافقت در اجرای طرح، یک مقطع تحصیلی بالاتر برای آنها لحاظ شود.

نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در پایان از تقاضای اولویت تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی و موافقت با این درخواست برای طرح در جلسات علنی هفته جاری مجلس خبر داد.

**مهرنوش یاسری


کد خبرنگار : 23