تاریخ : 1398,سه شنبه 05 آذر14:25
کد خبر : 70936 - سرویس خبری : فیلم

حمله موشکی اسرائیل به مقر فاطمیون چگونه اتفاق افتاد؟


حمله موشکی اسرائیل به مقر فاطمیون چگونه اتفاق افتاد؟

رژیم صهیونیستی شهریور ماه امسال بود که یکی از انبارهای تسلیحاتی مقر لشکر فاطمیون در البوکمال سوریه را مورد هدف قرار داد.

بخشی از مدافعان حرم و رزمندگان لشکر فاطمیون در سوریه همچنان در آماده‌باش نظامی به سر می‌برند. رژیم صهیونیستی شهریور ماه گذشته، یکی از انبارهای تسلیحات مقر فاطمیون در البوکمال را مورد هدف قرار داده بود. فیلمی که یکی از رزمندگان فاطمیون از محل حمله هوایی گرفته است، نشان دهنده میزان تخریب و نحوه حملات هوایی است. رزمنده فاطمیون دراین فیلم می‌گوید که: این حمله‌ موشکی اسرائیل، بدون پاسخ نخواهد ماند.

منابع محلی سوری شهریور ماه بود که اعلام کردند چند حمله هوایی به مناطقی در شهر «البوکمال» واقع در شرق استان «دیرالزور» و نزدیک مرز عراق صورت گرفته است. رسانه‌های صهیونیستی و مخالف جریان مقاومت مدعی شدند که در پی این حملات سه انفجار مهیب در جنوب البوکمال رخ داد و در جریان آن، تعدادی از نیروهای مقاومت هدف قرار داده شدند.

در واقع رژیم صهیونیستی «یک اردوگاه در دست ساخت، متعلق به فاطمیون را هدف قرار داد». این اردوگاه برای اسکان رزمندگان بوده و در منطقه‌ای به دور از منازل غیر نظامیان در البوکمال، در دست ساخت بود. بر خلاف شایعات صهیونیست‌ها، این حملات هیچ تلفات جانی نداشته است و تمام نیروهای مقاومت در سلامت کامل هستند.