تاریخ : 1398,سه شنبه 12 آذر15:26
کد خبر : 70940 - سرویس خبری : عکس

گزارش مصور فاش نیوز از بصیرت مردم پایتخت درقبال فتنه بنزینی


گزارش مصور فاش نیوز از بصیرت مردم پایتخت درقبال فتنه بنزینی

مسئولین ذوق نکنند! ما فقط به عشق رهبری و برای حفظ امنیت و کم کردن روی دشمنان آمدیم...

شهید گمنام

فاش نیوز -  مسئولین ذوق نکنند! ما فقط به عشق رهبری و برای حفظ امنیت و کم کردن روی دشمنان آمدیم.

شعاری دلی تر از این، روی کاغذهایی که در دست راهپیمایی کنندگان بود، نبود! نمایش بصیرتی بی بی نظیر که در دل و ذهن مردمان پایتخت موج می زد!

اینکه بر خلاف افکار برخی اغتشاشگران به ظاهر ناراضی، مردم دیگری هم وجود دارند که گرانی و اقتصاد و بی تدبیری های دولت و ... خیلی چیزها دارد اذیتشان می کند اما می فهمند کجا چه کار باید کرد و فقط به قول آن ضرب المثل " نوک بینی خود را نمی بینند!" که شهر را به هم بریزند اما به هیچ گونه عواقبی فکر نکنند!

مردم تهران دیروز در راهپیمایی ای که از ساعت 2 و نیم تا اذان مغرب و ساعت 5 ادامه داشت به ویژه با پلاکاردهایی که در دست داشتند، نشان دادند که آنها نیز به شرایطی که دولت کریمه تدبیر و امید در کمال بی تدبیری و انتشار ناامیدی ایجاد کرده، معترض هستند اما گوش به فرمان ولی فقیه و رهبر خود نیز هستند و بوی توطئه دشمنان داخلی و خارجی را نیز خوب استشمام می کنند و اگر جایی لازم باشد که به مصالح کل مملکت در میدان حاضر شوند، این بصیرت و همت را دارند.

مردم دیروز علیرغم آلودگی شدید هوا و سرمای پاییزی آذر ماه در چهار مسیر اعلام شده تا میدان انقلاب به زیبایی حاضر شدند و تمام حرف های خود را در شعارهایی ساده بر پلاکاردهایی در دست، به رهبر، دشمنان و مسئولین مملکت زدند.

مانند همیشه نیز عاشقان حقیقی و جان بر کفان و دلسوزان واقعی وطن، جانبازان و ایثارگران با حضور گرم خود برکت این اجتماع شورانگیز بودند و در جای جای مسیر دیده می شدند.

آنهایی که حق واقعی به گردن این وطن دارند با حضورشان و اطاعت از امر رهبر، به بهترین نحوی دهان دشمن و منافقین را بستند و واهی بودن خیالات آنها که نمی خواهند این سرزمین روی امنیت و آرامش ببیند را به همه نشان دادند.

 

گزارش و عکس از شهید گمنام


کد خبرنگار : 20