تاریخ : 1398,سه شنبه 05 آذر19:29
کد خبر : 70944 - سرویس خبری : سینما

چگونه در سینماحقیقت ثبت‌نام کنیم؟



فاش نیوز - مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت درخصوص چگونگی ثبت‌نام علاقمندان حضور در این رویداد بین‌المللی سینمای مستند ایران توضیحاتی داد.

به گزارش فاش نیوز و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، شهنام صفاجو با اعلام این نکته که بحث ارائه‌ی کارت به مخاطبان هدف و رزرو بلیت با درخواست عموم مراجعه‌کنندگان جشنواره در سال‌های قبل اجرایی شده، اظهار کرد: در خبررسانی‌های گذشته هم اعلام کردیم که مخاطبان جشنواره به 8 گروه صاحبان آثار، اعضای صنوف مستند، اهالی رسانه، هیات‌های انتخاب و داوری، هنرجویان کارگاه‌های آموزشی، میهمانان خارجی، میهمانان ویژه و باشگاه مستند طبقه‌بندی شده‌اند و هر فرد با ارائه‌ی مشخصات شخصی خود از جمله کد ملی، تنها در یکی از این گروه‌ها می‌تواند ثبت‌نام کند.

وی افزود: اعضای صنوف، اهالی رسانه، هنرجویان کارگاه و علاقمندان باشگاه مستند می‌بایست به وب‌سایت جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به نشانی www.irandocfest.ir مراجعه کرده، از طریق لینک مربوطه وارد پرتال ثبت‌نام شده، اطلاعات کاربری خود را ثبت کرده و در زمان برگزاری جشنواره، کارت خود را دریافت کنند. سایر گروه‌ها از جمله صاحبان آثار، میهمانان ویژه، هیات‌های انتخاب و داوری و میهمانان خارجی نیز توسط دفتر جشنواره و امور بین‌الملل ثبت‌نام خواهند شد.

صفاجو تاکید کرد: "باشگاه مستند" ویژه‌ی افرادی است که در گروه‌های دیگر قرار نمی‌گیرند و دانشجویان، فیلمسازان خارج از صنوف، علاقمندان فیلم مستند و مخاطبان عمومی سینماحقیقت هستند. آنها با دریافت کارت باشگاه مستند، ضمن امکان رزرو و دریافت بلیت سئانس‌های مختلف جشنواره، می‌توانند از مزایایی چون عضویت در پاتوق هفتگی فیلم مستند و تخفیف 20 درصدی کارگاه‌های آموزشی، خرید اقلام تبلیغاتی جشنواره و کافی‌شاپ طبقه ششم چارسو برخوردار شوند.

*سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای 18 تا 25 آذرماه 1398 به دبیری «محمد حمیدی‌مقدم» در پردیس سینمایی چارسو تهران برگزار خواهد شد.