تاریخ : 1398,چهارشنبه 06 آذر13:18
کد خبر : 70953 - سرویس خبری : باغ بهشت

وصیت شهید مدافع امنیت، مرتضی ابراهیمی



شهید ابراهیمی در وصیت‌نامه‌اش نوشت: در خط ولایت و پشتیبان ولایت باشید که چراغ راه است. نگذارید که دشمن چه از راه جنگ سخت و چه از راه جنگ نرم، دین و کشورتان را از شما بگیرند.

وصیت شهید ابراهیمی: اگر دستم به دامان امام‌حسین(ع) برسد نام تک‌تکتان را خواهم برد + عکس

شهید مدافع امنیت مرتضی ابراهیمی فرمانده گردان امام‌حسین(ع) که چندین‌بار برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) در سوریه حضور یافته بود، چند روز اخیر در درگیری‌های منطقه ملارد شهریار آسمانی شد.

شهید ابراهیمی این وصیت را در تاریخ 1394/12/11 برای دوستان و همکارانش نوشت، که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

بسمه تعالی
دوستان و همکاران خوبم

سلام علیکم

از تمامی شما درخواست حلالیت دارم امیدوارم همیشه موفق باشید. از اینکه زحمت مراسم من بر عهده شما است تشکر و حلالیت می‌طلبم.

در خط ولایت و پشتیبان ولایت باشید که چراغ راه است. نگذارید که دشمن چه از راه جنگ سخت و چه از راه جنگ نرم، دین و کشورتان را از شما بگیرند. توکلتان بر خدا و ائمه باشد. به قول دوستی که هیچ‌وقت او را آنگونه که باید نشناختم. شهید صدرزاده: اگر دستم به دامان امام‌حسین (ع) برسد، نام تک‌تکتان را خواهم برد.

مرتضی رنجبر عزیز دوست و فامیل خوبم حواست به خانواده‌ام باشد و ان‌شاءالله حلالم کنی.  
دوستت دارم مرا در جوار امامزاده اسماعیل(ع) شهریار دفن کنید، که این مسئولیت را به دوست خوبم رضا طراقی می‌سپارم و ان‌شاءالله من را حلال می‌کند.

و در آخر از تمام نیروهایم حلالیت می‌طلبم که فرمانده خوبی قطعاً برای شما نبودم، ولی خدا می‌داند تمام سعی خود را برای انجام وظیفه‌ام کرده‌ام و ان‌شاءالله در مقابل خدا روسیاه نیستم. اگر حرفی زدم یا تندی کردم، مرا به بزرگواریتان ببخشید که توان من در همین اندازه بود.

دوست و رفیق شما مرتضی ابراهیمی

حماسه و پایداری , معراج شهدا , مدافعان حرم ,
دست خط شهید ابراهیمی

به گزارش تسنیم شهید پاسدار مرتضی ابراهیمی متولد 1363 و فرمانده گردان امام حسین(ع) ملارد بود که در ناآرامی‌های منطقه ملارد برای دفاع از ولایت در محل اغتشاش حضور داشت، توسط چاقوی اشرار به شهادت رسید. او یکی از مدافعان حرم اهل‌بیت(ع) در سوریه نیز بود. شهید ابراهیمی فرمانده شهیدان، عباس آبیاری و همرزم شهید مصطفی صدرزاده و شهید محمد آژند بود. این شهید 35ساله ساکن شهریار بود که از او دو فرزند 40روزه و 7ساله به‌یادگار مانده است.

انتهای پیام/