تاریخ : 1398,چهارشنبه 06 آذر15:02
کد خبر : 70962 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

همه در توطئه اخیر راه خود را نشان دادند



جانباز امضامحفوظ- عکس های برگزاری راهپیمایی (در اعتراض به هنجارشکنی عده ای اوباش) حاوی اسناد و پیام های بسیار مهمی به مسئولان و مردم جهان است که چگونه در مقابل دشمنان و حفظ انقلاب مقاومت و ایستادگی کنند. درحالیکه مردم تحت فشارهای اقتصادی و معیشتی شاهد فساد و اختلاس های بی سابقه و سخنرانی ضد ارزشی دل ها را خون و خانواده معظم شهدا را نگران کرده بود، توطئه دشمن یک بار دیگر تبدیل به اتحاد و انسجام مردم و مشتی محکم بر دهان دشمنان شد.

 مردم و مسئولان یک بار دیگر نقش رهبری معظم انقلاب را در جلوگیری از توطئه و خسارات جانی و مالی نامحدود را درک کردند و اینک همگان یقین داریم هیچ یک از احزاب و جناح های مدعی، قادر به مدیریت عالی کشور نیستند و فقط این مردم حزب الله با امام راحل و مقام معظم رهبری هستند که چهل سال است که حافظ حیثیت ایرانیان و نظم و انقلاب اسلامی می باشند.

 یک بار دیگر رفراندوم برگزار شد. در این رفراندوم حضور عده ای فتنه گران غربگرا و ارازل و اوباش و آشوبگر از یک سو و حضور میلیونی امت حزب الله و پیرو ولی فقیه از سوی دیگر برای همگان به خصوص دشمنان نظام اسلامی نتیجه رفراندوم را مشخص و در تاریخ یوم الله ایرانیان ثبت شد.

 یک بار دیگر عدم پیوند و سنخیت اصلاح طلبان با فرهنگ دینی و منش ایرانی توسط امت اسلامی در شعارهای انقلابی مردم نمودار شد و فقدان عذر خواهی و جبران اشتباهات و اقدامات غیر مردمی سکولارها و تکنوکرات ها را تاکید و آشکار کرد.

 اکنون مسئولان دلسوز و انقلابی از وقوع خیانت اطمینان ندارند اما از وجود شائبه خیانت گفتند، زیرا ادعای اصلاح طلبان بر علیه آمارهای عملکرد دولت قبل بی اساس بوده که پس از گذشت بیش از 5 سال به ادامه سیاست های دولت قبل بازگشته است تا استنادی قابل توجه برای مسئولان ارشد قضایی و نظارتی محسوب شود و برنامه ریزی لازم برای کنترل بودجه و هزینه کشور طی 5 سال گذشته به عمل آورند. زیرا در مقایسه با عملکرد قابل توجه دولت قبل با آمار 5 سال گذشته، علیرغم درآمدهای نفتی تقریبا" مشابه، به علاوه افزایش بیش از 10 برابری حامل های انرژی، تفاوت بسیار زیادی بین عملکرد عمرانی و جاری دو طیف دولت (گذشته و حال) و شرایط اقتصادی و معیشتی مردم وجود دارد.

 فارغ از شعارهای پوچ و بی اساس بر علیه دولت قبل و زیر سئوال بردن سیاست های دولت گذشته، و بازگشت از تصمیم خطای حذف کارت سوخت و قانون هدفمندی که خسارات فراوانی به کشور و مردم وارد کرد باید بدون مماشات و تعلل اقدام گردد.


کد خبرنگار : 20