تاریخ : 1398,چهارشنبه 06 آذر17:08
کد خبر : 70964 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

بنیاد نمی خواهد از سهمیه بنزین جانبازان دفاعی بکند!؟



ناشناس - با گذشت بیش از دو دهه از پایان جنگ تحمیلی، همچنان بار رنج ناشی از جنگ‌ زدگی و آسیب‏‏‏ دیدگی بر دوش جانبازان عزیز و خانواده ‏هایشان سنگینی می ‏کند. در میان آسیب‏ دیدگان جنگ، جانبازان به‌عنوان نمادهای عینی و ماندگار گفتمان ایثار و شهادت، از جایگاه ویژه ای باید برخوردار باشند ولی در عمل هیچ چیزی را برایشان در نظر نمی گیرند.

 جانبازان با مسائل و مشکلات گوناگونی مواجه‌اند که یکی از مهم‏‏ترین آن‌ها «دغدغۀ هویت جانبازی» و چالش‌های مربوط به آن است. از منظر ما جانبازان، ادبیات جانبازی دستخوش تغییرات گردیده و در بسیاری از موارد، تقدس و منزلت جانبازی به مجموعه‏ ای از تعارفات، گفتارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی تقلیل یافته و دیدار رئیس جمهور و بنیاد شهید با چند جانباز عزیز 70درصد و ویلچری در تمامی دولت ها برای تبلیغات خودشون رسانه ای میشه و اون هم با اعلام خبر دروغه سرزده بازدید شده.

 در همین مقوله واریز کمک معیشت دولت و سهمیه اختصاصی بنزین، برای جانبازان بالا و زیر 25 که هیچ کمکی نشد و هیچ گونه اعتراضی هم از سمت رئیس بنیاد شهید به دولت نشد. واقعا" این دولت کمک معیشت رو برای ما جانبازان بالا و زیر 25 نریخته و واریز نکرده پس برای چه کسانی ریخته؟ آیا واجب تر از این قشر جانبازان که با این همه مشکلات جسمی و دارویی و... دست و پنجه نرم می کنند حقشون نبود که کمک معیشت واریز براشون بشود؟

 چرا ریاست محترم بنیاد شهید و نمایندگان مجلس به خودشون زحمت ندادند که این رو مصوبه کنند که همه اسامی جانبازان بالا و زیر 25 به دولت از سوی بنیاد شهید ارسال و همه باید برایشان از سمت وزارت تعاون و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کمک معیشت آن هم با مبلغ بالاتر واریز بشود... دیروز تو مرحله آخر با خانمم و 2 فرزندم رفتم، وقتی دیدم واریز نشده از خجالت پیش خانواده ام شرمنده شدم.

مسئولین دولتی و بنیاد شهید و نمایندگان مجلس و فراکسیون ایثارگران مجلس از روی جانبازان عزیز خجالت بکشید.
فاش نیوز عزیز که همیشه حامی جانبازان بالا و زیر 25 هستی و بودی لطفا" پیگیری کن.

با تشکر و احترام
جانباز شیمیایی 20 درصد


کد خبرنگار : 20