تاریخ : 1398,چهارشنبه 06 آذر18:03
کد خبر : 70966 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

سهل انگاری بنیاد در ثبت اسم پدرم!



جناب آقای شهیدی! من یکی از فرزندان جانباز این مملکتم. شما می فرمایید ما با بنیاد شهید تعامل داشته باشیم، تعامل با چه سیستمی؟ تعامل با نهادی که خود گرفتار رانت و فساد شده چه فایده ای دارد؟ بنیاد جز نمک پاشیدن روی زخم های کهنه ما هیچ خدمتی در حق ما نکرده.

موردی که برای خانواده من پیش آمده را برایتان عرض می کنم:

  پدرم با 7 سال و 10 ماه خدمت در جنگ تحمیلی که در جنگ دچار موج گرفتگی هم شده بود وقتی برای تشکیل پرونده جانبازی آن هم به اصرار خانواده برای تشکیل پرونده رفت با وجود مدارک کامل درصد زیر 25 به پدرم دادند بعد متوجه شدیم بخشی از صورت سانحه پدرم را گم کرده بودند و با اعتراض هم راه به جایی نبردیم و از آن بدتر یکی از کارمندان در جواب مادرم که به او گفته بود شما در آن دنیا باید پاسخگوی بی عدالتی هایتان باشید خیلی بی شرمانه گفت حالا کو تا اون دنیا!!

  سه سال پیش پدرم فوت کردند در بهشت زهرا موقع دفن پدرم متوجه شدیم اسمشان در سیستم سجایا ثبت نشده بود و اجازه دفن پدرم در قطعه جانبازان را به ما ندادند به ناچار با قرض گرفتن از فامیل قبر آزاد خریدیم بعد از پیگیری های زیادی که انجام دادم اثبات شد که بنیاد شهید منطقه ما در ثبت نکردن درصد جانبازی پدرم قصور کرده بود و حتی یک وجب از خاکی که روزی پدرم بهترین سال های جوانی اش را برای دفاع از آن گذاشته بود از او دریغ شد تا جنازه اش را در آن دفن کنیم و متحمل هزینه زیاد نشویم

با وجود شکایت از بنیاد شهید در این خصوص باز هم صدایمان به جایی نرسید، چرا که خانه از پایبست ویران است! آن وقت شما حرف از تعامل با چنین نهادی را می زنید؟؟؟

وای از آن روز که بگندد نمک...


کد خبرنگار : 20