تاریخ : 1398,یکشنبه 10 آذر13:24
کد خبر : 71034 - سرویس خبری : اخبار

شهدای مدافع امنیت در معراج



مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی ابراهیمی و مصطفی رضایی که در ملارد به شهادت رسیده بودند، جزء باشکوه‌ترین مراسم‌های معراج و نشان دهنده قدرشناسی مردم به شهدای مدافع امنیت بود.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1398/09/05/1398090510012116818967994.jpg

با اعلام غیرمنتظره تصمیم دولت در شب 25 آبان‌ماه 1398 مردم ایران با شوک بزرگی مواجه شدند و برخی در اعتراض به این تصمیم دولت به خیابان‌ها آمدند. اما از همان ساعات اولیه این اعتراضات با نفوذ اشرار، کشور به آشوب کشیده شد. اندکی پس از مقابله نهادهای انتظامی و امنیتی با این آشوب‌ها، مردم انقلابی برای جدا کردن صف خود از اشرار تجمعات و راهپیمایی‌های بزرگی در شهرهای مختلف برپا کردند. بزرگترین این تجمعات در روز چهارم آذر ماه 1398 در پایتخت برگزار شد.

اما آشوب و اغتشاش توسط اشرار فرصت‌طلبی که منتظر اعتراضات گسترده مردمی برای گره زدن به دشمنی خود با نظام بودند، به غیر از آنکه منجر به آسیب فراوان اموال بیت‌المال در شهرهای مختلف شد، بسیاری را هم مجروح و عده‌ای را قربانی این دشمنی کرد. برخی از کسانی که در این آشوب‌ها به شهادت رسیدند، حافظان امنیت کشور بودند که برای آرام کردن مردم و مقابله با اشرار در محل‌های ناآرام شهر حضور پیدا کرده بودند.

در این میان نام پاسدار شهید مرتضی ابراهیمی، بسیجی شهید مصطفی رضایی، سرگرد شهید ایرج جواهری و بسیجی شهید مجید شیخی آشناتر از سایر شهدا در ذهن‌ها ماندگار شد. مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی ابراهیمی و مصطفی رضایی که در ملارد به شهادت رسیده بودند، جزء باشکوه‌ترین مراسم‌های معراج و نشان دهنده قدرشناسی مردم به شهدای مدافع امنیت بود.


منبع : تسنیم