تاریخ : 1398,یکشنبه 10 آذر14:31
کد خبر : 71044 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

چه خوب حرفهای امام را گوش دادید!



 گله ای ازجانبازان عزیز دارم!

چرا برای گرفتن حقتان اینقدرخودتان را خار می کنید؟ البته دراصل ما پس از گذشت 3دهه نباید مشکلات داشته باشیم که متاسفانه هنوز داریم، خصوصا دردولت پرزیدنت روحانی.

ریاست قوه مجریه و همه کسانی که بر مناصب دولتی تکیه زده اید؛

همه تون مدیون جامعه هدف (خانواده معزز شهداء، جانبازان و آزادگان) می باشید، چرا که صندلی که بر رویش جلوس کرده و میزی که درجلویتان قرارداردپایه هایشان برروی خون ریخته شده رشیدترین جوانان سرزمینمان ودست وپاهای بریده شده قرارگرفته است. البته در شعارهای فریبنده تان خود و آحاد ملت را مدیون و مرهون شهداء و جانبازان و آزادگان دانسته، ولی درعمل دشمنی می کنید.

من به عنوان عضو کوچکی ازجامعه ایثارگران شما دولتیان و مجلس نشینان را به فرمایش گهربارحضرت امام خمینی(ره) دعوت می کنم که فرمودند نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت درپیچ وخم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند.

و جهت یادآوری به شما مسئولین فرمودند: دلبسته به دنیا نشوید که دلبستگی به دنیا سرآمد هر لغزش و گناهی ست!

چه خوب شما حضرات به فرمایشات امام خمینی عمل نمودید. بنده درخواستی نداشته چرا که می دانم شماها شیفته و فریفته دنیاشده اید و ازچنین افرادی توقع نابجایست که درخواستی داشته باشیم یا اینکه بخواهند حقی را ادا کنند.

این را بدانید و آگاه باشیدکه عمرجانبازان کوتاه است و با درد و رنج و زخم زبان دنیای فانی را بدرود گفته و شماها نیز شاید چند صباحی بیشتر از ما عمر کنید. 

چه خوبست هر ازگاهی به تاریخ مراجعه کنید تا ببینید که برپیشنیانتان چه گذشته است! اگر به خدا و روز رستاخیز ایمان ندارید لااقل بیاندیشیدکه تاریخ درباره شما چه خواهد نوشت و آیندگان چگونه قضاوتتان خواهندکرد.

عکس های شهدا را که مشاهده می کنیم چه خوب ست کمی خجالت، کمی شرم و کمی حیا کنیم.

همانطور که در طول بیش از3دهه سوخته ایم ولی نباخته ایم، بازنده واقعی شما حضرات دولتیان و نمایندگان خانه ملتید و بس! با آرزوی صحت و تندرستی و طول عمر برای مقام معظم رهبری.

با تشکر - یکی از یاد رفتگان دوران دفاع مقدس


کد خبرنگار : 20