تاریخ : 1398,دوشنبه 11 آذر17:06
کد خبر : 71059 - سرویس خبری : اخبار

تجلیل بوشهری ها از گروه جهادی ایثارگران بدون مرز


تجلیل بوشهری ها از گروه جهادی ایثارگران بدون مرز

مراسم تجلیل از گروه جهادی ایثارگران با حضور مشاور فرمانده کل قوا و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، روحانیت معزز، فرمانده سپاه امام صادق(ع)، ریس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر و مدیران دستگاه های اجرایی این استان برگزار گردید...

فاش نیوز -  طی مراسمی با حضور مشاور فرمانده کل قوا و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، روحانیت معزز، فرمانده سپاه امام صادق(ع)، ریس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر و مدیران دستگاه های اجرایی این استان، از گروه جهادی ایثارگران بدون مرز تقدیر به عمل آمد.

بر پایه این گزارش، در مراسمی که در تاریخ ۹۸/۹/۹ از طرف سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) و با حضور سردار حزنی، مشاور فرمانده کل قوا و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، روحانیت معزز، سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) و عباسفر، ریس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در بوشهر برگزار گردید، از گروه جهادی ایثارگران بدون مرز با اهدا لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته در قرارگاه محرومیت زدایی سپاه امام صادق(ع) از گروه های فعال در عرصه محرومیت زدایی به ویژه نقش آفرینی جهادگران در سیل خوزستان و لرستان تقدیر به عمل آمد.


کد خبرنگار : 23