تاریخ : 1398,دوشنبه 11 آذر16:47
کد خبر : 71066 - سرویس خبری : اخبار

مدیرکل بنیاد استان تهران با هیأت مدیره شبکه ملی ایثارگران دیدار کرد


مدیرکل بنیاد استان تهران با هیأت مدیره شبکه ملی ایثارگران دیدار کرد

حمیدعلی صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در جمع اعضای هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران حضور یافت و با آنان در باره مسایل و مشکلات مختلف ایثارگران گفت و گو کرد...

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران با اعضای هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه ملی ایثارگران، حمیدعلی صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در جمع  اعضای هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران حضور یافت و با آنان در باره مسایل و مشکلات مختلف ایثارگران گفت و گو کرد.

در این جلسه اعضای شبکه به تشریح مشکلات جامعه ایثارگری و عدم پیگیری از سوی متولیان و همچنین پیشنهاد های داده شده  به مسئولین امر و حتی نمایندگان مجلس پرداختند و خواستار آن شدند که موارد مطروحه، در حد بضاعت مدیریت استان تهران پیگیری شود.

این موارد عبارتند از:

  1. دفاع لازم از ایثارگران و پیگیری مشکلات آنان همانند بیمه، درمان، اشتغال و اجرایی شدن قوانین مرتبط به آنها
  2.  طراحی کارت هوشمند درمان برای خدمت رسانی آسان، سریع ، شفاف و ... به جامعه هدف
  3.  رفع مشکلات حقوقی همچون کمیسیون ماده 16 و آگاه سازی ایثارگران از حقوق خود
  4. برنامه ریزی لازم برای سرکشی دوره ای به جامعه هدف
  5. برنامه ریزی لازم برای آسایشگاه مورد نیاز ایثارگران، باتوجه به شرایط سنی آنها که نیاز به آن در سال های آتی نه چندان دور جدی خواهد بود.

سپس مدیرکل بنیاد شهید استان تهران ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران گفت: بنده از سال ها پیش به دوستان انجمن های ایثارگری توصیه می کردم که بهتر است همه انجمن های ایثارگری در زیر یک چتر، دورهم جمع شوند تا اهداف و ماموریت خود را منسجم و قوی تر پیگیری کنند؛ و حال که می بینم این امر در قالب شبکه ملی ایثارگران به شکل قانونی و رسمی با کسب مجوز از وزارت کشور صورت گرفته خیلی خوشحالم و مطمئنم با پتانسیل بالایی که در جمع دوستان، بخصوص اعضای اصلی این شبکه که خود از ایثارگران مطلع و فعال هستند وجود دارد، اتفاقات خوبی در جهت پیگیری مسائل جامعه ایثارگری کشور خواهد افتاد.

وی ادامه داد: به عنوان یکی از مدیران بنیاد، همچون دوره قبلی مسئولیتم در این نهاد، تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات ایثارگران تحت پوشش خواهم نمود و اعتقاد دارم ارتباط نزدیک اعضای این شبکه در قالب اتاق فکر و مشورت دهنده، کمک شایانی برای رسیدن به این هدف مهم خواهد نمود.

صمیمی در پایان گفت: در دنیای کنونی که عصر اطلاعات است می بایست همه امور نیز براین اساس برنامه ریزی شود. به عنوان مثال  کارت هوشمند درمان که دوستان پیشنهاد دادند بسیار پیشنهاد درست و کارشناسی است و امیدوارم با تداوم این جلسات و تعامل دوسویه بین این شبکه و بنیاد بتوانیم موفق تر عمل کنیم.


کد خبرنگار : 23