تاریخ : 1398,چهارشنبه 13 آذر14:04
کد خبر : 71127 - سرویس خبری : اخبار

افتتاح نمایشگاه دائمی ویلچر جانبازان در شهرک فجر



نمایشگاه دائمی ویلچیر جانبازان روز سه‌شنبه ۱۲ آذرماه به همت موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار و با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز فرهنگی سیدالشهدا(ع) شهرک فجر افتتاح شد.

نمایشگاه دائمی ویلچیر جانبازان روز سه‌شنبه 12 آذرماه به همت موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار و با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز فرهنگی سیدالشهدا(ع) شهرک فجر افتتاح شد.

http://www.isaar.ir/images/docs/000317/n00317983-b.jpg

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دائمی ویلچیر جانبازان، یکی از برنامه های بنیاد را برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی خاص برای جانبازان به‌صورت دائمی عنوان کرد و گفت: امروز موفق شدیم این نمایشگاه را به‌صورت ویژه با ارائه ویلچیر برای جانبازان در شهرک فجر افتتاح کنیم و این عزیزان می‌توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود، پس از بازدید از نمایشگاه، ویلچیر موردنظر خود را انتخاب کنند.
وی افزود: جانبازان با توجه به سهمیه و نوع ویلچیر می‌توانند ویلچیرهای خود را چند سال یک‌بار تعویض کنند. در این نمایشگاه ویلچیر انتخابی جانباز با توجه به ضوابط و مقررات به‌صورت رایگان در اختیار وی قرار خواهد گرفت.

معاون بهداشت و درمان بنیاد خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به‌صورت سیار در استان‌هایی که دارای تعداد بالایی از جانبازان نخاعی هستند مانند استان فارس و خوزستان برگزار می‌شود و قطعاً کیفیت ویلچیر و تجهیزات پزشکی همواره مدنظر بنیاد خواهد بود که در این راستا نظر انجمن جانبازان نخاعی تعیین‌کننده است و البته اولویت بنیاد تولید و ارائه محصولات ایرانی خواهد بود.
در این مراسم، وحید بوستان احمدی مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد، محمدرضا پور حاج رضایی مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار و مسئولان شرکت رهاتک حضور داشتند.