تاریخ : 1398,سه شنبه 19 آذر17:27
کد خبر : 71251 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

فاش چه میکنی؟ مشکلات همچنان باقی ست!


فاش چه میکنی؟ مشکلات همچنان باقی ست!

این مشکل بیمه چندین ساله ایثارگران هست اما بااین همه مشکلات سایت فاش نیوز فقط نظاره گر بوده و هیچ کمکی به ایثارگران نکرده

جانباز هدایت

جانباز هدایت- بنده چند سالی هست با سایت فاش نیوز آشنا هستم. این سایت هیچ کاری برای ایثارگران نکرده فقط خودشان را سرکار گذاشتند. ایثارگران را سرگرم کردن و حقوق خودشان را می گیرند.

 مثلا بیمه تکمیلی تقریبا حذف شده. بیمه ورشکسته دی را آوردند قرداد بستند. فقط ایثارگران را سرگرم می کنند. دهان ایثارگران را ببندند. در شهر قم تمام مطب ها و بیمارستان ها و حتی درمانگاه های دولتی قردادشان را با بیمه دی لقو کردند.

 می گویند بیمه دی پول مارا نمیده. فاکتور هم که به بیمه می بری، به بهانه های واهی فقط تعداد معدودی را قبول می کنند آن هم الان من یک سال و خورده ای است فاکتور دادم هنوز به به حساب نریختند.

تنها چند داروخانه قرارداد دارند، آن هم اینقدر اذیت می کنند آدم خسته میشه! میگه نمیخوام. همین آزاد حساب کن یا میگن سایت بنیاد بسته هست.

 البته این مشکل چندین ساله ایثارگران هست اما بااین همه مشکلات سایت فاش نیوز فقط نظاره گر بوده و هیچ کمکی به ایثارگران نکرده در صورتی که سال به سال جانبازان و پدر مادران شهدا پا به سن بالا گذاشتند. احتیاج به درمان دارند .ما جنگ کردیم درد را تحمل کردیم، به امید فردای بهتر اما الان احساس می کنم جنگ کردیم درد را تحمل کردیم برای میدان دادن به غارتگران بیت المال و اختلاسگران و سایت های فرصت طلب.

 راستی راستی که اگر یک اختلاس کم میشد با آن پول تمام مشکلات ایثارگران ملت حل میشد. نمیدانم اسلام کجا اختلاس کجا اسلام کجا فساد کجا؟ اسلام کجا دروغ کجا؟ اسلام کجا فرصت طلبی کجا؟

نمیدانم شاید من سختگیرم. شاید من نمی فهمم. آنی که گفتند مناقصه گذاشتیم نیامدن. به خداوندی خدا قسم دروغ هست .یک شرکت از خدایش هست در مناقصه شرکت کند. بیمه دی ورشکسته تحمیلی هست. بیمه دی هیچگونه در توانش نیست. یک عده ای با زد وبند دارن به ایثارگران خیانت می کنند. بیمه دی وقتی در مناقصه برنده میشه باید به تعهدش عمل کند. چه بنیاد بودجه را به موقع بدهد یا ندهد.

 چون چندسالی هست بیمه تکمیلی را بر عهده می گیرد، اگر بنیاد بودجه نمیده، چرا دوباره درمناقصه حاضر میشه؟ بس اینجا پی می بریم که زدوبندی در کار هست وسر ایثارگران مظلوم کلاه رفته. خداوند باعث وبانی اش را خار و ذلیل و رسوای عالم بکنه.

  ما فقط میتونیم به خداوند شکایت بکنیم.


کد خبرنگار : 20