تاریخ : 1398,چهارشنبه 20 آذر19:11
کد خبر : 71274 - سرویس خبری : اخبار

همایش«نسل آفتاب»برگزار می‌شود



اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در آستانه چهلمین سال تاسیس این اتحادیه در نظر دارد تا همه یاران انجمنی خود را گرد هم آورده تا در همایش نسل آفتاب بار دیگر بعد از سال‌ها دیدار‌هایشان تازه شود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از سال ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی (ره) برای «حراست از دستاورد‌های انقلاب و تحقق ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و جهت بخشیدن به فعالیت‌های صنفی دانش‌آموزان مسلمان و متعهد» تاسیس و با آغاز جنگ تحمیلی پرچمدار اعزام نوجوانان داوطلب به جبهه‌های دفاع مقدس و مفتخر به تقدیم ۱۶ هزار شهید به انقلاب اسلامی شد.

این اتحادیه در نظر دارد تا اعضای مجمع مرکزی خود را از زمان تاسیس تا امروز در همایشی گرد هم آورد و از تجربیات و خاطرات شیرین آنها برای اعضای جدید بهره گیرد.

از این‌رو همایش «نسل آفتاب» با محوریت سپاس نسل چهارمی‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، از نسل‌های پیشین این انجمن، اول بهمن سال جاری در تهران برگزار خواهد شد؛ لذا کسانی‌که تمایل به حضور در این همایش را دارند اینجا کلیک کرده و حضور خود را اعلام کنند.

این همایش برای اعضای مجمع مرکزی و اعضای قرارگاه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان پیش بینی شده است منتظر حضور گرم شما انجمنی در سراسر کشور هستیم.

انتهای پیام/