تاریخ : 1398,دوشنبه 25 آذر15:20
کد خبر : 71295 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

سربلندی ایران با مقاومت رقم می خورد



داریوش احمدرضا بهمنیار - آمریکائی ها پیام مذاکره و رابطه از طرف هر کشوری را نشانه ضعف و ناتوانی آن کشور می دانند.

چرا که در نظر آنها قدرت هیچ وقت چیزی را خواهش نمی کند بلکه آن را به دست می آورد، مسئولان دولت روحانی باید بپذیرند که مذاکره و رابطه با آمریکا با پیشرفت ایران در یک جا نمی گنجد و با استقلال جور در نمی آید.

 سربلندی مردم ایران بی تردید از گذر مقاومت رقم خواهد خورد نه مذاکره، آنها می دانند طرفشان در ایران توده های مردم هستند، که چه می خواهند و چگونه به آن می رسند. اما دشمنان در ابتدا انقلاب اسلامی را قبول نداشتند اما لاجرم بعد از مدتی باورش کردند و حالا زمان آن رسیده است که مغلوبش شوند.

 آمریکائی ها از بمب اتم نمی ترسند بلکه آنها از ارزش های انقلاب اسلامی می ترسند این ارزش ها آنقدر محبوب اند که به قلوب مردمان منطقه هم راه باز کرده به افکار آنها نفوذ و با فطرت آنها در آمیخته است. ملت ایران راهی دراز را پیموده است تا انقلاب اسلامی را از پرتگاه های خطرناک به دوران چهل سالگی برساند. 

 اینک ما در برهه ی حساسی از این مبارزه قرار گرفته ایم و این دستاورد ماست که کار ما را دارای ارزش می کند. چرا که این انقلاب تنها اگر در راه خدا باشد ارزشمند است وگر نه به هیچ چیزی نمی ارزد. این انقلاب به خواست خدا در این نقطه از زمین شکل گرفته است تا جمهوری اسلامی ایران قبله گاه آزادی خواهان و عدالت طلبان مردم جهان باشد. انقلابی که با پیروی از پیام عاشورا کاخ ستمگران تاریخ را با خون در هم کوبید و کاخ سلطنت شیاطین را فرو ریخت.

انقلاب اسلامی ایران قبله گاه آزادی خواهان و عدالت طلبان مردم جهان شده است انقلابی که با پیروی از پیام عاشورا کاخ ستمگران تاریخ را با خون در هم کوبید و کاخ سلطنت شیاطین را فرو ریخت.

 


کد خبرنگار : 23