تاریخ : 1398,شنبه 23 آذر14:11
کد خبر : 71302 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

شیمیایی ها و اعصاب و روان ها را نمی فهمند!



جانباز اعصاب و روان و شیمیایی - درحق همه طیف جانبازان عزیز جفا میشه.
دردهایی که امثال بنده کشیدیم و داریم می کشیم را چه کسی درک می کند؟
اگه دکتر کمیسیون خودش در عملیات ها بود و دچار درد و رنج بنده بود می فهمید چه می گویم؟
اگه اون نماینده مجلس و قانون گذار درد و رنج منو و زن و بچه ام را می کشید درک می کرد چه می گویم؟
مشکل کار میدونید کجاست رفقای جانبازم...؟

مشکل آنجاست تعیین درصد- حق نگهداری و.... که راجع به جانبازان عزیز لحاظ میکنن و برایش حقوق و هزینه تعریف میشه " به دست افرادی هستش که " نه جنگ " رفتن نه اهل" درد" هستن و نه اهل " درک"...
والا اگه بنده جای این کمیسیون نشین ها بودم چون خودم دارم زجر اعصاب و روان- جراحات سر و گوش- عوارض شیمیایی و... را میکشم اگه برادر جانبازی مراجعه می کرد و فقط می گفت شیمیایی ام هم " درد" داشتم و دارم و هم " درک" میکنم " و هم اون مسیری که جانباز عزیز رفته من رفته ام. بدون درنگ تمام مزایا را برایش لحاظ می کردم.

این آقایان درد و درک ندارند که حق نگهداری برای جانباز را روزی 10 هزارتومن و ماهی 300 هزارتومن لحاظ می کنند و این خیلی بده خیلی زشته خیلی توهین و اهانت به خانواده اون جانباز شیمیایی عزیز هستش.آقایان مسئول اگر امروز دراین کشور براحتی نفس میکشی بخاطر ریه های داغون شده جانباز شیمیایی اگه امروز تو این مملکت به راحتی تفریح میری و دوش سونا و جکوزی به پوستات میزنی به خاطر داغون شدن چشم و پوست جانباز عزیز شیمیاییه و به راحتی تو امنیت و آرامشی به خاطر داغون شدن اعصاب و روان جانباز اعصاب و روان عزیزه و هزاران خوشی هات میدون جانبازان عزیز دیگر می باشد.
والسلام
جانباز اعصاب و روان و شیمیایی مدافع حرم آل ا... و ایثارگرعرصه جهاد و شهادت


کد خبرنگار : 20