تاریخ : 1398,دوشنبه 25 آذر15:09
کد خبر : 71346 - سرویس خبری : اخبار

فضای مجازی خط مقدم درگیری‌ است



نشست هم‌اندیشی پیشبرد فرهنگ ایثار و شهادت با هدف بررسی نحوه حفظ و نشر آن در جامعه با‌حضور جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس ارتش سرهنگ «حمیدرضا سهیلی» و جمعی از دست‌اندرکاران حوزه دفاع مقدس در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا برگزار شد.

دشمن دسرهنگ سهیلی:ر جنگ نرم خود را تجهیز کرده است

سرهنگ سهیلی در این نشست با بیان حماسه های رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در 22 ماه قبل از آغاز جنگ تحمیلی و مبارزه با گروهک های تجزیه طلب و ضد انقلاب و بعد از آن در هشت سال جنگ تحمیلی، انتقال فرهنگ غنی این حماسه‌ها را جهاد در جبهه‌های جنگ نرم دانستند و افزود: باید با استفاده از شیوه‌های نوین انتقال فرهنگ، ضمن اتصال بین نسل قدیم، نسل حال و آینده زمینه ترویج خودباوری، معنویت، روحیه جهادی و استکبار ستیزی را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: یکی از این شیوه‌های نوین برای حضور در جهاد فرهنگی، استفاده از فضای مجازی یا همان خط مقدم جنگ نرم است. دشمن خود را تجهیز کرده و هجوم‌های بسیاری را تدارک دیده، باید برای دفاع همه جانبه آماده بود، بهترین سلاح همین فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌توان با آن در برابر هر ابر قدرتی ایستادگی کرد و ما مسئول رساندن تجهیزات و سلاح به رزمندگان جوان در خط مقدم نبردیم.

در این نشست با توجه به حوزه های مختلف، حاضرین نظرات خود را در جهت سرعت بخشیدن به حرکت رو به جلوی حفظ و نشر ارزش‌های دفای مقدس به ویژه در زمینه انتشار کتاب و فضای مجازی مطرح کردند.


منبع : دفاع پرس