تاریخ : 1398,پنجشنبه 28 آذر16:10
کد خبر : 71395 - سرویس خبری : متن ادبی

نگذاشتیم قرارهایشان عملی شود!


نگذاشتیم قرارهایشان عملی شود!

فاش نیوز - قرار بود خاک جنوب از سرند عربستان بگذرد و اهواز با "الف و لام" معرفه شناخته شود، قرار بود در سوسنگرد به نام "خفاجیه" خطبه بخوانند و "محمره" را به جای خرمشهر راهی نقشه ها کنند. قرار بود خلیفه بعثی قادسیه روی کشتی تفریحی در اروند حمام آفتاب بگیرد و دینار واحد پول خوزستان شود.  قرار بود با دوپینگ نظامی اسراییلی ها پشت بی زره انقلاب ما را با خاک آشنا کنند و درهای نمایشگاه لامذهبی را در منطقه بازبگذارند. خاک جنوب روی سر خاک بعثی ها الک شد و اهواز با دو چشم آهوی خود به کارون نگاه کرد. چمران نام خفاجیه را از خطبه انداخت و خرمشهر به شناسنامه خود افتخار کرد.

اروند این بندر زیبای خرمشهر، پاروزن ناوارد قادسیه را به گل نشاند و دینار از جغرافیای عراق تجاوز نکرد. تشک بعثی اسراییلی ها، پشت بی زره انقلاب ما را با خاک آشنا نکرد و درهای آن نمایشگاه لاییک برای همیشه تخته شد.

این همه افتخار و سبربلندی را برای ایران اسلامی چه کسانی به ارمغان آورده اند؟ بسیجیان، سپاهیان، ارتشیان، همه ملت ایران، این گلواژه های سرخ مکتب شهادت برای دیدار دوست، بریدند و رفتند و این همه افتخار و سربلندی را برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به ارمغان آوردند.

ایثار یعنی همین که ما درمقابل صدام و صدامیان ایستادیم و هیچ هراسی به دل راه ندادیم، شهید و جانباز و مفقود شدیم هیچ هراسی نداشتیم و نخواهیم داشت.