تاریخ : 1398,شنبه 30 آذر16:21
کد خبر : 71422 - سرویس خبری : اخبار

عطر گل محمدی در مسجد «محمدی» پیچید



هجدهمین یادواره شهدای مسجد «محمدی» واقع در میدان سیزده‌آبان تهران، امشب (جمعه) با حضور امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و عموم مردم، برگزار شد.

مردم ولایت‌مدار منطقه با حضور پرشور خود در این مراسم، پس بهره‌مندی از تلاوت قرآن کریم توسط قاری بین‌المللی حاج «کریم منصوری»، از پیکر مطهر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس استقبال کردند، تا عطر گل محمدی در مسجد محمدی بپیچد.

عطر گل محمدی در مسجد «محمدی» پیچید + تصاویر

عطر گل محمدی در مسجد «محمدی» پیچید + تصاویر

حجت‌الاسلام «نیک‌صفت» امام جماعت مسجد «محمدی» در این مراسم، با بیان این‌که تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار شهید در راه انقلاب اسلامی ایران تقدیم شده‌اند، اظهار داشت: تمام شهدا بر تکیه و اطاعت از دین خدا تأکید داشتند و راه خود را بر مبنای راه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) قرار دادند.

وی با بیان این‌که ولایت‌مداری یکی از موضوعات مهمی است که در وصیت‌نامه‌های شهدا به آن تأکید شده است، افزود: حجاب اسلامی، یکی دیگر از موضوعات مهمی است که در وصیت‌نامه‌های شهدا بر روی آن تأکید شده است.

حجت‌الاسلام نیک‌صفت با اشاره به این‌که دفاع از ولایت، نقطه نقوت انقلاب اسلامی و تأکید شهداست، گفت: امروز پس از گذشت بیش از ۳۰ سال از دوران دفاع مقدس، برخی از مسئولان نظام که از اشرافگرایان هستند، می‌خواهند با پروژه نفوذ، ولایت فقیه را تضعیف کنند.عطر گل محمدی در مسجد «محمدی» پیچید + تصاویر

وی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم پیرو امام زمان (عج) باشیم، باید بدانیم که چاره‌ای جز اطاعت از، ولی فقیه خود یعنی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نداریم.

حجت‌الاسلام نیک‌صفت به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: قدرت مردم «بصیرت» آن‌هاست و این مردم هستند که باید بتوانند در انتخابات پیش رو کشور، نمایندگان انقلابی را وارد مجلس شورای اسلامی کنند، نه نمایندگانی که علاقه دارند با یک دیپلمات خارجی «سلفی ذلت» بگیرند و نه مسئولانی که به جای خدا، به کدخدا دل می‌بندند.

عطر گل محمدی در مسجد «محمدی» پیچید + تصاویر

به گزارش دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» از دیگر سخنرانان این مراسم بود که سیاست‌های پیش روی دشمن در «جنگ ترکیبی» را تبیین کرد و در ادامه مراسم، کربلایی «موسی رضایی» به مدیحه‌سرایی پرداخت.

عطر گل محمدی در مسجد «محمدی» پیچید + تصاویر

 


منبع : دفاع پرس