تاریخ : 1398,یکشنبه 01 دي13:41
کد خبر : 71448 - سرویس خبری : بیمه

ما پول بدیم، شما بگید رضایت هست!



احمد غفوری - قرار نیست بنیاد شهید و یا بیمارستان ها و کلینیک ها از قرارداد و خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند! جامعه هدفی که استفاده کننده از این بیمه هستند باید ابراز رضایت کنند! حتما شما به عنوان مدیر بیمه دی باید راضی باشید، چون با کسر خدمات ناقضی که انجام می دهید صاحب سود سرشار می شوید!

 ازطرفی جامعه ایثارگری دچار هزاران سردرگمی شده است! شما برای جامعه جانباز شیمیائی اسپری سروتاید هندی را تائید می کنید و جانباز باید برای دریافت سروتاید استرالیا از جیب خودش هزینه کند! و شما هم ابراز رضایت کنید از این امر!! اگر شما از بیمه گذار پولی دریافت نمی کنید این مشکل شماست. چرا تعمیم می دهید به جامعه ایثارگری؟؟

 بیمه ایران نتوانست پول را از بیمه گذار دریافت کند خودش رو کنار کشید. چرا باید تاوان درآمدها و سودجوئی شما را جامعه عظیم ایثارگری و جانبازان بدهند؟؟؟ به دیده من جانباز بیمه دی بزرگ ترین ظلم را بهمن حقیر می کند و آنانی که با دی قرار داد می بندند در این ظلم دخیل اند!

 9 ماه است که حقیر داروهایم را به طور آزاد از سرسفره زن و بچه ام می زنم و می خرم! چون هر وقت نسخه پزشکان را به بیمه دی ارائه دادم برای تائید مثل کسر مالیات و خمس و زکات و مال امام رفتار کردند و یا سروتاید هندی را برام تائید کردند تا در سیر درمانم مشکل ایجاد شود. باز هم عرض می کنم رضایت شما مدیر و یا بیمه گذار برای ما شرط نیست؛ اگر روزی به آنجا رسیدیم که عموم جامه ایثارگران استفاده کننده از بیمه راضی بودند، می شود گفت رضایت مندی حاصل شده است.


کد خبرنگار : 20