تاریخ : 1398,یکشنبه 01 دي18:15
کد خبر : 71456 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

ابطال یک مصوبه دیوان عدالت اداری و رایزنی مجلس و بنیاد برای بودجه سال ۹۹


ابطال یک مصوبه دیوان عدالت اداری و رایزنی مجلس و بنیاد برای بودجه سال ۹۹

رییس فراکسیون ایثارگران از هماهنگی نمایندگان ایثارگر مجلس با بنیاد شهید برای تصویب بودجه مناسب و مورد نیاز جامعه ایثارگری خبر داد.

فاش نیوز - رییس فراکسیون ایثارگران از هماهنگی نمایندگان ایثارگر مجلس با بنیاد شهید برای تصویب بودجه مناسب و مورد نیاز جامعه ایثارگری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط‌کریم و بهارستان با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در نشست اعضای فراکسیون ایثارگران با رئیس و معاونان بنیاد شهید خاطرنشان کرد: در این نشست موضوع بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح شد که این بودجه در سال ۹۸، دوازده هزار میلیارد تومان بود که پیشنهاد دوستان بنیاد شهید برای سال آینده مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس دهم ادامه داد: علاوه بر این مبلغ، در این نشست قرار شد که ۴ هزار میلیارد تومان از محل سایر اعتبارات برای بودجه بنیاد شهید در سال ۹۹ لحاظ شود.

نماینده ایثارگر مردم رباط‌کریم و بهارستان بیمه‌تکمیلی مطالبات و شهریه فرزندان ایثارگران را از جمله مباحث دیگر مطرح شده در نشست مشترک فراکسیون ایثارگران با بنیاد شهید عنوان کرد و افزود: بحث های بسیار مفید و سازنده در این نشست مانند اعطای تسهیلات مسکن، شهریه، وام و ... مطرح شد و تصمیماتی اتخاذ شد.

 

ابطال مصوبه دیوان عدالت اداری

نوروزی همچنین گفت: در خصوص حکمی که دیوان عدالت اداری در رابطه با لغو احتساب مدت سه چهارم از خدمت سربازان و موظفین در مناطق جنگی صادر کرده بود، نشستی با مسئولان دیوان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست که رییس فراکسیون ایثارگران، معاون حقوقی بنیاد شهید و نماینده ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشتند، بحث های سازنده ای انجام و مقرر شد اجحافی که به رزمندگان با لغو این مصوبه شده بود، با یک هماهنگی بین دیوان عدالت اداری و فراکسیون ایثارگران ستاد کل و بنیاد شهید، این مصوبه به حالت اول خود برگردد.

رئیس فراکسیون ایثارگران یادآور شد من فکر می کنم تا چند روز آینده دیوان عدالت اداری با لغو حکم صادره قبلی خود، اجرای مصوبه را به حالت اول بازگرداند.

 


کد خبرنگار : 23