تاریخ : 1398,دوشنبه 02 دي16:51
کد خبر : 71465 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست



داریوش احمدرضا بهمنیار

داریوش احمدرضا بهمنیار - ملاک برتری انسان ها چیست؟ خداوند انسان ها را بر اساس ایمانشان نسبت به یکدیگر برتری می دهد.

نشانه های ایمان چیست؟ اطاعت از خداوند و انجام دستورات الهی که توسط پیامبران به انسان ها ابلاغ شده و ایمان به روز جزا.

خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست و اگر کسی تقوی، شجاعت و درایت بیشتری از کسی که کمتر دارای این صفات است را دارا بود قطعا به رهبری مردم لایق تر است.

 مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها خصوصیت خدایی بودن و الهی بودن این انقلاب است، چون امام خمینی (رضوان الله تعالی) با نگاهی الهی در این راه قدم برداشتند و سختی های زیادی را متحمل شدند.

ای آقای ما آیت الله العضمی سید علی خامنه ای (روحی فدا) ای پیشوای دین، ای پرتو درخشان انوار ائمه اطهار، ای زبان گویای شریعت، پروردگار نیابت امام عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) را به شما اختصاص داده و از میان طایفه شیعه شما را به رهبری ما برگزیده و حفظ حقوق ملت را به شما واگذار کرده است. مردم ایران و ملت های مسلمان منطقه، کوچک و بزرگ، شهری و روستایی، دارا و ندار به این عظمت اقرار نموده و در برابر این بزرگی، آن مقام عالی را تکریم می کنند.

انقلاب اسلامی یکی از شاهکارهای بزرگ تاریخ بشر است و شاهکارهای بزرگ تنها و تنها با عشق و ایمان بوجود می آیند، انقلابی که جلوه گاه کرامت مردم ایران و بلندای مقام جمهوری اسلامی ایران است و در برازندگی اش همین بس که پایبند به اصول خود است و با این همه ظلمی که شیطان بزرگ، آمریکا و ایادی اش علیه جمهوری اسلامی روا می دارند، هنوز سلاحش در غلاف است و صلح را مقدم بر جنگ می داند.

خداوندا! از تو می خواهیم که انقلاب اسلامی نشانه ای از قدرت تو بر روی زمین باشد. خداوندا! بزرگی و عظمت فقط از آن توست و سپاس تو را که مردانی بزرگ به رهبری ما گمارده ای، پروردگارا به مردم ایران قدرتی عطا کن تا انقلاب اسلامی را در زمین محکم کنند و آنانی را که به عهد خود به انقلاب وفادار مانده اند عزت ببخش که توئی قادر متعال و توانا به هر چیزی. 


کد خبرنگار : 23