تاریخ : 1398,دوشنبه 09 دي13:38
کد خبر : 71557 - سرویس خبری : اخبار

در دفتر انجمن صورت گرفت:

دیدار جانشین فرمانده کل سپاه با اعضای انجمن جانبازان نخاعی


دیدار جانشین فرمانده کل سپاه با اعضای انجمن جانبازان نخاعی

جانشین فرمانده کل سپاه در دیدار با اعضای انجمن جانبازان نخاعی، در مورد تشکیل اتاق فکر مورد نظر جانبازان در مجموعه سپاه، ملزومات مورد نیاز جانبازان نخاعی کشور، احکام ماده ۳۸ جانبازان بسیجی و سرباز، بیمه و درمان، اردوهای سیاحتی و زیارتی و باقی موارد دستورات لازم را صادر کرد...

فاش نیوز - اعضای انجمن جانبازان نخاعی با سردار پاسدار، "علی فدوی" جانشین فرمانده کل سپاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش وابط عمومی انجمن جانبازان، این دیدار که در دفتر انجمن برگزار شد و سردار شریفی رییس اداره ایثارگران سپاه پاسداران و سرهنگ مسگر نیز حضور داشتند  مسائل و مشکلات جانبازان، به ویژه جانبازان نخاعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار پس از تلاوت کلام الله مجید و طنین سرود ملی جمهوری اسلامی، سردار شریفی رییس اداره امور ایثارگران سپاه در گزارشی به فعالیت های انجام شده برای جانبازان و تعامل فی مابین انجمن با مجموعه های سپاه و بسیج پرداخت.

در ادامه اسرافیلی، مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی نیز به ارائه توضیحاتی در باره روند تشکیل انجمن و کارهای صورت گرفته و همینطور اموراتی که در دست پیگیری است پرداخت و گفت: برای انجام بیشتر خدماتی که جانبازان انتظار دارند، سپاه بیشترین خدمات را انجام داده و برای بهتر شدن انجام وظایف و روند رو به رشد خدمات، تاسیس اطاق فکری از وجود جانبازان صاحب نظر پیشنهاد می شود.

در ادامه این نشست هریک از مسئولین کمیته های انجمن گزارشی در مورد افزایش سطح معیشت، ماده ۳۸ قانون جامع، درمان، تجیزات مصرفی، ویلچر و بیمه، کارهای فرهنگی، اردویی و ورزشی به حاضرین ارائه دادند.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی نیز با ابراز خرسندی از حضور در بین نمایندگان جانبازان قطع نخاع کشور، برلزوم توجه به وضعیت معیشتی و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه تاکید کرد و با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس، از رشادت و ایثار شهدا و جانبازان تقدیر کرد.

در پایان این دیدار، جانشین فرمانده کل سپاه در مورد موضوعات مطرح شده در این نشست و همینطور پیگیری و رسیدگی بیشتر به وضعیت جانبازان و حل و فصل مشکلاتشان دستورات مقتضی را صادر کرد.

در پایان این نشست سه ساعت و نیمه، سردار فدوی با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمایندگان جانبازان نخاعی، بر رسیدگی به وضعیت جانبازان، به ویژه جانبازان نخاعی تاکید کرد و آمادگی سپاه را برای رفع مشکلاتی که در توان سپاه است اعلام کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه همچنین در هامش نامه های انجمن در مورد تشکیل اتاق فکر مورد نظر جانبازان در مجموعه سپاه، ملزومات مورد نیاز جانبازان نخاعی کشور، احکام ماده ۳۸ جانبازان بسیجی و سرباز، بیمه و درمان، اردوهای سیاحتی و زیارتی و باقی موارد دستورات لازم را صادر کرد.

شایان ذکر است که این نشست صمیمانه سه ونیم ساعت به طول انجامید.


کد خبرنگار : 23