تاریخ : 1398,شنبه 07 دي19:52
کد خبر : 71567 - سرویس خبری : پرونده

نماینده مردم سیرجان و عضو فراکسیون ایثارگران:

مرتباً پیگیر سهمیه بنزین جانبازان در مجلس هستیم


مرتباً پیگیر سهمیه بنزین جانبازان در مجلس هستیم

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی بر پیگیری سهمیه بنزین ایثارگران تا حصول نتیجه و رضایت جامعه ایثارگری تاکید کرد...

فاش نیوز -  عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی بر پیگیری سهمیه بنزین ایثارگران تا حصول نتیجه و رضایت جامعه ایثارگری تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، شهباز حسنپور بیگلری، نماینده ایثارگر مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز ضروری جامعه ایثارگری و معلولان کشور به سهمیه ویژه بنزین اظهار داشت: فارغ از بحث ایثارگران، به طور کلی برای جامعه ایثارگری و خانواده معلولین کشور، به خصوص جانبازان عزیز قطع نخاع و جسمی حرکتی که مجبورند برای پیگیری مسائل درمانی خود مرتب به بیمارستان ها مراجعه کنند، نیازمند این موضوع است که بیشتر مورد توجه دولت قرار بگیرند.

 وی با بیان اینکه بسیاری از تماس های روزانه با نمایندگان در خصوص بنزین و پرداخت یارانه معیشتی است خاطرنشان کرد: در سهمیه بندی قبلی بنزین در دولت دهم، سهمیه ای برای ایثارگران در نظر گرفته شده بود اما در سهمیه بندی جدید هنوز این سهمیه اعمال نشده است و این موضوع باعث گلایه ایثارگران شده است. اگر چه امیدوارم صدای ما به عنوان فریاد رسای ایثارگران به اطلاع مسئولان ذیربط برسد.

 عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: در مجلس شورای اسلامی پیگیر هستیم اما مرتب از سوی مسئولان دولتی به ما گفته می شود که در حال بررسی موضوع هستیم. امیدواریم این بررسی ها سریعتر به نتیجه برسد و تکلیف جانبازان عزیز ما به زودی مشخص شود.

** مرادی


کد خبرنگار : 23