تاریخ : 1398,شنبه 07 دي23:06
کد خبر : 71595 - سرویس خبری : استان ها

شهادت یکی از مأموران نیروی انتظامی در کنارک



 ناجا

روز گذشته در پی شلیک ناجوانمردانه اشرار مسلح به خودروی مأموران انتظامی در شهرستان "کنارک"، یکی از مأموران جان برکف نیروی انتظامی آسمانی شد.

به گزارش سایت پلیس، سردار احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۳:۰۹ روز گذشته تیمی از مأموران فرماندهی انتظامی بخش "زر آباد" شهرستان "کنارک" حین انجام مأموریت در یکی از جاده های فرعی محور "زرآباد-نیکشهر" در کمین اشرار مسلح گرفتار می شوند.

وی افزود: در این اقدام ناجوانمردانه، چند شرور مسلح به محض ورود خودروی مأموران به منطقه کمین اقدام به شلیک به طرف آنها می کنند و پس از مقابله به مثل مأموران مجبور به فرار از محل می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در این درگیری یکی از مأموران غیور نیروی انتظامی ستوان سوم" امیر درویشی" به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از شهادت این همکار عزیز تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی مأمور شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت شدند.

مجموعه فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان شهادت این شهید گرانقدر را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و خانواده داغدار آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می کند