تاریخ : 1398,دوشنبه 09 دي14:00
کد خبر : 71618 - سرویس خبری : اخبار

بیانیه رییس فراکسیون ایثارگران مجلس به مناسبت یوم الله ۹ دی


بیانیه رییس فراکسیون ایثارگران مجلس به مناسبت یوم الله ۹ دی

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای سالروز حماسه مردمی ۹ دی را گرامی ‌داشت...

فاش نیوز - رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای  سالروز حماسه مردمی 9 دی را گرامی ‌داشت.

به گزارش فاش نیوز، متن بیانیه دکتر حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم  رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»

در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 خباثت‌ها و عناد استکبار جهانی و بدخواهان نظام، بار دیگر آشکار شد و ساده‌لوحی برخی از خواص بی بصیرت که دست‌های پلید دشمنان را در پس این حوادث نمی‌دیدند، با «نادیده گرفتن آرای ملت»، به بهانه های واهی کوشیدند «جمهوریت» نظام اسلامی را درهم بشکنند و آتش فتنه دشمنان را داغ‌تر کردند. اما بار دیگر سفینه نجات سالار شهیدان، به مدد نظام اسلامی آمد و با هوشیاری مردم ولایتمدار و حساسیت آنها به مقدسات اسلامی، غبار فتنه از جامعه اسلامی شسته شد.

این فتنه اگر چه خسارت‌های بسیاری به کشور وارد کرد اما با هدایت مقام معظم رهبری و لبیک آحاد ملت در نهم دی ماه آن سال، خنثی شد و بار دیگر نشان داد که دست خداوند بالای دست همه توطئه گران است و خداوند یار و یاور مومنان است. این حوادث و فرجام نیک آن در نهم دی که برآمده از پیوند عمیق امت و ولایت بود، تجربیات گرانسنگ و نوینی را برای نظام ما به ارمغان آورد تا با عبرت گرفتن از آنها در قبال توطئه های آینده دشمنان اسلام، هوشیارتر باشیم.
امسال در حالی این حماسه بزرگ و الهی را گرامی می‌داریم که بار دیگر خباثت‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار ضمن بد عهدی‌های پسا برجام، می‌کوشد با ایجاد شبکه‌های نفوذ، فتنه دیگری را برای تهدید آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک ببیند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر شان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌بندیم و اعلام می‌داریم تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام و انقلاب به کار خواهیم بست و در راه تحقق این اهداف ازکمترین داشته خود که جان ناقابلمان است دریغ نخواهیم کرد.

 ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم