تاریخ : 1398,چهارشنبه 11 دي13:09
کد خبر : 71652 - سرویس خبری : اخبار

جانباز حسین براتعلی آسمانی شد!


جانباز حسین براتعلی آسمانی شد!

«غلامحسین براتعلی» از جانبازان قطع نخاع از گردن آسایشگاه جانبازان امام خمینی، پس از سه و نیم دهه صبر و بردباری جانانه در برابر سختی های مجروحیت و جانبازی، سحرگاه امروز به سوی یاران شهیدش پرکشید.

فاش نیوز - «غلامحسین براتعلی» از جانبازان قطع نخاع از گردن آسایشگاه جانبازان امام خمینی، پس از سه و نیم دهه صبر و بردباری جانانه در برابر سختی های مجروحیت و جانبازی، سحرگاه امروز به سوی یاران شهیدش پرکشید.

برپایه این گزارش، «غلامحسین براتعلی» که از جهادگران جهادسازندگی بود از همین نهاد انقلابی به جبهه های جنگ اعزام شد و در سال 1362 در منطقه کردستان به درجه جانبازی نایل شده بود.

او که از ناحیه نخاع گردن مصدوم و جانباز شده بود، مدت های مدیدی در بیمارستان شریعتی تهران بستری بود و پس از آن در آسایشگاه جانبازان امام خمینی بستری شد و تا هنگام شهادت، از جانبازان بستری در این مرکز توانبخشی بود.

حسین که محبوب قلوب همه جانبازان آسایشگاه و همه کسانی که با او آشنایی داشتند بود، با اینکه وضعیت جسمی بسیار سخت و دشواری داشت، بسیار فعال بود و در کارهای خیرانه و کمک به دیگران پیشقدم و بسیار دلسوز و مهربانانه حضور داشت.

او که از مشکلات حاد ریوی رنج می برد و بارها به خاطر آن در بیمارستان بستری شده بود، آخرین بار از حدود 20 روز پیش درحالت کما به سر می برد که سرانجام پس از سه و نیم دهه صبر و بردباری جانانه، سحرگاه امروز به شهادت رسید.

 


کد خبرنگار : 20