تاریخ : 1398,سه شنبه 17 دي19:06
کد خبر : 71755 - سرویس خبری : اخبار

پشت نام هر شهید، وطنی سرافراز؛

نام «پدر مقاومت بین الملل» زیبنده سردار اسطوره ای


نام «پدر مقاومت بین الملل» زیبنده سردار اسطوره ای

به‌راستی‌که عنوان «پدر مقاومت» برای سردار رشید اسلام، حاج «قاسم سلیمانی»، این چهره بین‌المللی زیبنده است؛ به این دلیل که لحظه‌لحظه زندگی قهرمانانه و ایثارگرانِ...

فاش نیوز -  این وطن به شهادت فرزندان خود عادت دارد. پشت سر هر شهید، وطنی سرافراز است. حشرات موذی آمریکایی نیش خود را زدند و بی‌آنکه ناله‌ای از سردارما بشوند، سلیمانی طلوع آفتاب را ندید و رفت و این پایان مأموریت با حسن عاقبت و شهادت پدر مقاومت بود و امروز این مقاومت از دیروز بسیار قوی تر و نزدیک‌تر به پیروزی است.

تاج کرامت شهادت برسر او زیباست. او باعث وحشت مستکبرین بود و در این زمانه ورشکستگی سیاسی و اجتماعی و فرهنگی قاعدان، او ایستاده و قائم و در میدان نبرد بود و همراه درحرکت و محرک بود و در روزگار ریاکاری‌های بی‌حاصل، او از لنز دوربین‌ها فراری بود و در روزهایی که عده بسیاری مشغول خرما بودند او طالب خدا شد و به او هم رسید.

نام سردار سلیمانی در جان مردم حک شده است

به‌راستی‌که عنوان «پدر مقاومت» برای سردار رشید اسلام، حاج «قاسم سلیمانی»، این چهره بین‌المللی زیبنده است؛ به این دلیل که لحظه‌لحظه زندگی قهرمانانه و ایثارگرانِ او پر بود از تلاش برای تربیت نیروها و تأمین و رفع نیازهای فرزندان جبهه مقاومت در سرزمین‌های اسلامی، در هر مکان که استکبار حضور داشت.

فرهنگنامه‌ها را بگردید کلمه‌ای نمی یابید که بتواند معادل کلمه شهید باشد اما آنچه این روزها می‌بینیم و می‌شنویم چیزی نیست جز جدا شدن جهاد از یک مجاهد و به آرامش رسیدن یک سالارمرد بی‌آرام؛ و این شهید کسی است که منتظر نماند که مرگ به ملاقات او بیاید، بلکه او با جهاد به ملاقات خدا رفت. افراد کمی نیستند که هرروز از این دنیا می‌روند؛ در بین این رفتگان کسانی هستند که موقعیت‌هایی دارند و اثرگذار می‌شوند و افراد کمی نیز هستند که از خود میراثی گران‌بها بجای می‌گذارند و یکی از این شخصیت‌ها سردار قاسم سلیمانی است.

اگر شخصیت‌های ایران را بشماریم او یکی از 5 شخصیت برجسته وطن بود. اگر قهرمان‌ها را بشماریم او یکی از اولین‌ها و قهرمان قهرمانان این وطن است. اگر در مرورگر قلب هر ایرانی کلمه سردار قاسم سلیمانی را جستجو کنید چیزی جز مواضع نجیبانه نمی یابید. او یک ملت بود و آمریکایی‌ها خیال نکنند که می‌توانند با یک موشک، قبری برای یک ملت بکنند. آنچه باعث شد شهادت سردار تاخیر بیفتد وجود داعش بود که نابودش کرد و رفت.

نام سردار سلیمانی در جان مردم حک شده است

این ترور نشان از وسعت کینه‌ای کهنه داشت. ما خوشحالیم که او در رختخواب نمٌرد، با بیماری نرفت، غرق نشد و نقش او نه در چشم‌ها و ذهن‌ها بلکه در قلب‌های ما ثبت است. شادی کودکانه دشمن طولانی نخواهد بود چراکه بالابرندگان پرچم مقاومت در منطقه به‌زودی مسیر تاریخ استکبار را بعدازاین شهادت تغییر خواهند داد. مردم گریه می‌کنند و شهید ما می‌خندد و معلوم شد که وقتی با گریه‌های جان‌سوز، از شهادت می‌گفت، صادقانه بود. ناراحت مباش ای مقاومت که پدرت زندگی خود را به خدا فروخته است.

حجت الاسلام محمد ادریسی


کد خبرنگار : 23