تاریخ : 1398,پنجشنبه 19 دي16:34
کد خبر : 71831 - سرویس خبری : اخبار

جمعیت جانبازان با ابراز خوشنودی از آغاز انتقام سخت توسط سپاه:

پاسخ به آمریکا توسط جبهه مقاومت در راه است


پاسخ به آمریکا توسط جبهه مقاومت در راه است

آنها که بزدلانه گفتمان ذلت را با تکرار پیام‌های ترامپ بومی‌ سازی و بیانیه صادر می‌کنند بدانند، مجسمه گفتمان ذلت و دریوزگی، همان کشوری است که با بوسه زدن بر پنجه گرگ مفتخر به لقب گاو شیرده شد...

به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، اعضای شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی جمعیت جانبازان در نشست هفتگی خود در آستانه ایام فاطمیه و سالگرد شهدای کربلای پنج، عروج ملکوتی سرباز ولایت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهانشان را نقطه عطفی در نخستین سال ورود به ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: شکوه و شگفت‌انگیزی به خروش آمدن مردم ایران و عراق و ملت‌های منطقه در واکنش به عمل تروریستی است که نظام سلطه و صهیونیسم در بامداد روز جمعه ۱۳ دی در فرودگاه بغداد رقم زدند.

 این جمعیت با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگ، خاطرنشان کرد: گویا تمام آسمانیان در نظاره اقیانوسی از مردمانی بودند که تلاطم خروششان تاریخ مردم روزگار ما را به تعجب واداشته بود.

 فرشتگان بار دیگر پاسخ پرسششان را از حضرت حق دریافت کردند که در مقام خلقت انسان فرمود «انی اعلم ما لا تعلمون».

 این جمعیت با خاطرنشان کردن اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب شکوهمند اسلامی پس از ماجرای شهادت حاج قاسم، خود را در صحنه‌ای یافتند که جلوه ای آن را نسل اول و دوم در استقبال و بدرقه از خمینی کبیر به تصویر کشیده بودند، افزود: خداوند تبارک و تعالی تجلی دیگری از عظمت شهید و شهادت را به رخ عالمیان کشید.

 جمعیت جانبازان با طرح این پرسش که چگونه خون شهید قادر است ستون خیمه وحدت و قبله دلهای خداجو از هر زبان، فرهنگ، سن و سرزمین شود و خاک بر چهره آمریکا و صهیونیسم بپاشد، یادآور شد: دشمن قادر به درک عظمت مکتب عاشورا، مکتب امام خمینی (ره) و جوهره انقلاب اسلامی و مردم دلباخته کلام وحی و ولایت نیست.

 این جمعیت تصریح کرد: آمریکا با راهبردی سنگین و پرهزینه از سال ۲۰۰۳ تاکنون با بجا گذاشتن پنج هزار کشته، راه اندازی گروه‌های تروریستی داعش و تکفیری، مأموریت دادن به منافقان بی هویت و سلطنت طلبان بی وطن و نیز هزینه هفت هزار میلیارد دلاری، به دنبال تحقق پایان تاریخ  و حفظ امنیت رژیم صهیونستی در منطقه خاورمیانه بوده است.

 به اعتقاد جمعیت جانبازان، اقرار به بی ثمر بودن خشونت و اشغالگری در منطقه، نشانه محاسبه غلط دستگاه حاکمه آمریکا در شناخت اسلام انقلابی است.

 جمعیت جانبازان با اشاره به اینکه صحنه پر از حماسه و شور نوجوانان که چشم در چشم دوربین خبرنگاران از عمق وجود فریاد مرگ بر آمریکا و  مرگ بر صهیونیست را فریاد می کردند و در هیبت بسیجی و چفیه بر گردن با اشاره به خود میگفتند من قاسم سلیمانی ام، یادآور شد: این کلام هرچند کوتاه ولی ماندگار در روزگار ما یعنی نسل اول و دوم انقلاب توانسته میراث بزرگ مکتب امام (ره) را به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل کند.

 جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی معتقد است بذر فرهنگ شهادت در گستره وسیعی از سرزمین عراق و ایران با حرکت پیکر شهدا، خبر پاک شدن منطقه از حضور پلشت تفنگداران آمریکایی و محو اسرائیل را میدهد؛ کما اینکه آسمانیان و خداجویان زمین لحظه شمار فتح قدس و تحقق ظهور منجی عالم بشریت اند.

 جمعیت جانبازان همچنین در جریان بررسی موضوعات اجرایی و تقنینی در هفته گذشته، حرکت انقلابی مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح سه فوریتی اقدام متقابل علیه امریکا را هوشمندانه، به هنگام و قابل تقدیر خواند.

 این جمعیت نخستین پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای لبیک به خواسته مردم با شلیک ۱۵ موشک نقطه زن به پایگاه راهبردی عین الاسد آمریکا و همپیمانان اروپایی و منطقه‌ای اش در عراق را آغازی برای انتقام سخت از تروریستها برشمرد.

جمعیت جانبازان پاسخ نیابتی جبهه مقاومت برای به خون خواهی سرداران جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را برآمده از گفتمان مقاومت و مطالبه ملت‌های منطقه دانست و تاکید کرد: بازخوانی ابعاد حیرت انگیز درس ها و عبرتهای این شهادت بی نظیر باید در اندیشکده های مطالعات راهبردی و بهره گیری از ابزار هنر، فیلم و رمان برای بازخوانی زوایای عمیق‌تر گفتمان مقاومت، سرمایه‌های بزرگ برای دشمن شناسی جهان اسلام و پای فشردن بر ایمان انقلابی و شجاعت توأم با عقلانیت خواهد بود.

 این جمعیت تصریح کرد: آنها که بزدلانه گفتمان ذلت را با تکرار پیام‌های ترامپ بومی‌ سازی و بیانیه صادر می‌کنند بدانند، مجسمه گفتمان ذلت و دریوزگی، همان کشوری است که با بوسه زدن بر پنجه گرگ مفتخر به لقب گاو شیرده شد؛ بدانند به عبرت از آنچه بر سعودی‌ها رفته و خواهد رفت دعوت می‌شوند؛ «فاعتبروا یا اولی الأبصار»

 


کد خبرنگار : 23