تاریخ : 1398,سه شنبه 24 دي16:30
کد خبر : 71931 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

زمان سنج کمتر از ۲۵ برای اسرائیل!



جانباز امضا محفوظ- شریان حیات استکبار یعنی اروپا و آمریکا نفت است آنها برای نفت هر کاری می کنند و باید بدانیم اخراج استکبار از منطقه بسیار سخت و غیر ممکن به نظر می رسد لیکن چنانچه این اقدام عملی شود استکبار جهانی کاملا" شکست خورده و مفلوک و نابود خواهد شد.

 آنها اسراییل را در قلب کشورهای اسلامی قرار دادند و از آن حفاظت می کنند. سرزمین قدس یا اورشلیم هزاران سال قبل مورد طمع رومیان بوده که در ادامه طمع رومیان جنگ های صلیبی ادامه یافته و بوش پسر نیز اشاره کرد زیرا نقطه حیاتی سرزمین اسلام و اقتدار مسلمانان است. اکنون با پذیرش ذلت سران عرب به اشغال غربی ها درآمده لذا تنها راه رهایی ملت های مسلمان آزادی قدس شریف است که امام راحل (ره) وعده فتح آن را داد و رهبر معظم انقلاب مهلت 25 ساله تعیین کرده است. پس از شهادت سردار سلیمانی باید دستیابی سریع تر از 25 سال برای شکست و اخراج اسراییل از قدس در نظر بگیریم.

دشمنان اسلام و مسلمین از ترور سردار شلیمانی بسیار خوشحال هستند زیرا فکر می کنند اخراج اسراییل پس از شهادت سردار سلیمانی امکان پذیر نیست اما ملت ها با توکل به خداوند متعال نقشه های شوم استکبار را منتفی خواهند کرد.

 تغییر رژیم های سرسپرده منطقه و نابودی عوامل نفوذی داخلی کشورهای اسلامی زمینه ساز نابودی و اخراج اسراییل از منطقه است فلذا امیدواریم در فرصت بدست آمده ابتدا نفوذی ها را خنثی کنند تا مانع از ایجاد سستی و انحراف از اهداف متعالی انقلاب و آرمان های والای شهیدان و خواست قلبی رهبر معظم انقلاب و مردم شهید پرور گردد. چنانچه موج مبارزه با نفوذی ها آغاز شود و به سایر کشورهای اسلامی سرایت کند آنگاه موج تبدیل به طوفانی خروشان بر علیه استکبار و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

ان شاالله


کد خبرنگار : 20