تاریخ : 1398,سه شنبه 24 دي17:54
کد خبر : 71932 - سرویس خبری : اخبار

نامه شبکه ملی ایثارگران به سردار حاجی‌زاده:

سپر بلای اشتباهات دیگران شدید



در نامه شبکه ملی ایثارگران به فرمانده هوا و فضای سپاه آمده است: آمریکای جنایتکار و عوامل داخلی آن، شرایطی را به‌ وجود آوردند که شما بایستی سپر بلای اشتباهات دیگران نیز باشید.

شبکه ملی ایثارگران نامه سرگشاده‌ای به فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی سقوط هواپیمای اوکراین و حوادث جاری کشور نوشته است. متن این نامه به شرح زیر است:

برادر گرامی و معزز، سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی‌زاده
فرمانده محترم هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛

با احترام باستحضار می‌رساند، شبکه ملی ایثارگران متشکل از هفت انجمن مستقل ثبت شده کشوری از قشرهای مختلف ایثارگری (جانبازان بصیر، قطع نخاع ، قطع عضو، شیمیایی، آزادگان، فرزندان معزز شهدا و همسران شهدا و ایثارگران)، شهادت مظلومانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به حضور حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و مقام معظم رهبری و مردم شهیدپرور ایران به‌ویژه جنابعالی که همسنگر و همرزم آن عزیز آسمانی بوده‌اید، تبریک و تسلیت عرض نموده و بر این باور است که سنگینی این داغ بیش از همه بر دوش آن فرمانده معزز می‌باشد.

در شرایطی که می‌رفت با آثار گرانبهای شهادت آن عزیز و انتقام سختی که برادران ما در سپاه پاسداران از آمریکای جنایتکار گرفتند، طومار جنایات این دشمن قسم خورده اسلام و مسلمانان در منطقه و جهان پیچیده شود، اتفاقی ناگوار (سرنگونی هواپیمای اوکراینی) شیرینی پیروزی‌های به دست آمده را در کام رزمندگان سپاه پاسداران و ملت تلخ نمود.

و تلخ‌تر از آن این که ضمن روشن نبودن ابعاد و چگونگی وقوع این حادثه، آمریکای جنایتکار و عوامل داخلی آن با آلوده ساختن فضای سیاسی و نظامی کشور، شرایطی را به وجود آوردند که فرماندهان عزیزی همچون جنابعالی که تمام عمر خود را برای عزت و سربلندی ملت عزیز ایران و تأمین امنیت کشور فدا نموده‌اید و فرمانده‌های مطیع ولایت بوده و هستید، ضمن عمل به وظیفه سازمانی به بهترین نحو ممکن بایستی سپر بلای اشتباهات دیگران نیز باشید.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: شبکه ملی ایثارگران بر این باور است که حوادث تلخ روزهای اخیر چیزی از عظمت فداکاری‌ها و زحمات و از خود گذشتگی‌های شما نمی‌کاهد، و ما ایثارگران با تنی رنجور و زخم خورده از ستم دشمنان کشور اسلامی، همچون گذشته آن عزیز را فرمانده‌ای لایق دانسته و آماده هرگونه فداکاری و جانفشانی در راه تحقق منویات مقام معظم رهبری می‌باشیم. از خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را خواهانیم.

شبکه ملی ایثارگران / انجمن جانبازان نخاعی / 23 دی‌ماه98


منبع : تسنیم