تاریخ : 1398,چهارشنبه 25 دي20:01
کد خبر : 71964 - سرویس خبری : اخبار

توزیع کامل حکمت کارت ایثارگران در سراسر کشور



مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: تمامی حکمت کارت‌های متعلق به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سراسر کشور تا دهه مبارک فجر توزیع می‌شود.

توزیع کامل حکمت کارت ایثارگران در سراسر کشور تا دهه مبارک فجر

محمود تبریزی با اعلام این خبر گفت: بر اساس قرارداد فی‌مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تاکنون ۱۲۱ هزار حکمت کارت چاپ و به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تحویل داده‌شده است.
وی ادامه داد: در روزهای اخیر نیز ۶۲ هزار حکمت کارت تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان چاپ‌شده و در اختیار بنیاد قرارگرفته است و هم‌اکنون در حال تحویل این کارت‌ها به جامعه مشمول هستیم.
مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد در پایان خاطرنشان کرد: مقرر است تا پایان دی‌ماه مابقی کارت‌های مشمولین این طرح توسط وزارت دفاع چاپ و در اختیار بنیاد قرار گیرد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ایام مبارک دهه فجر به ایثارگران واجد شرایط (همه ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق دریافت می‌کنند) تحویل داده می‌شود و به‌محض تحویل کامل کارت‌ها، زمان و نحوه بهره‌برداری از آنها به اطلاع ایثارگران عزیز خواهد رسید.
وی افزود: دارندگان حکمت کارت علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف‌های لازم می‌توانند به‌صورت اقساطی و بدون بهره از فروشگاه‌های اتکای سراسر کشور تا سقف اعتبار در نظر گرفته‌شده خرید کنند.
انتهای پیام/


منبع : ایثار