تاریخ : 1398,پنجشنبه 26 دي15:06
کد خبر : 71972 - سرویس خبری : اخبار

توزیع حکمت کارت تمامی ایثارگران تا دهه فجر



حکمت کارت تمامی ایثارگران تا دهه فجر توزیع خواهد شد

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید گفت: تمامی حکمت کارت‌های متعلق به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سراسر کشور تا دهه فجر توزیع می‌شود.

 محمود تبریزی گفت: بر اساس قرارداد فی‌مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تاکنون ۱۲۱ هزار حکمت کارت چاپ و به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تحویل داده‌شده است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر نیز ۶۲ هزار حکمت کارت تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان چاپ‌شده و در اختیار بنیاد قرارگرفته است و هم‌اکنون در حال تحویل این کارت‌ها به جامعه مشمول هستیم.

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد در پایان خاطرنشان کرد: مقرر است تا پایان دی‌ماه مابقی کارت‌های مشمولین این طرح توسط وزارت دفاع چاپ و در اختیار بنیاد قرار گیرد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ایام مبارک دهه فجر به ایثارگران واجد شرایط (همه ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق دریافت می‌کنند) تحویل داده می‌شود و به‌محض تحویل کامل کارت‌ها، زمان و نحوه بهره‌برداری از آنها به اطلاع ایثارگران عزیز خواهد رسید.

وی افزود: دارندگان حکمت کارت علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف‌های لازم می‌توانند به‌صورت اقساطی و بدون بهره از فروشگاه‌های اتکای سراسر کشور تا سقف اعتبار در نظر گرفته‌شده خرید کنند.

 


منبع : مهر